Fotball i kveld jenter!

vestlandsjento

Gift med forumet
Da e verdt å få med seg[;)] Hehe[:D][:D] Er vel ikkje sikkert så mange deler min fotballinteresse. Eg er Chelsea fan og dei speler finale champions-league i kveld mot Manchester United. Eg e skikkelig spent faktisk[:D]

Blir gøy[:)]

Kos deg! Jeg skal IKKE se det. Er ikke særlig glad i fotball, jeg. Så her skal vi nok finne noe annet å se.

ORIGINAL: babyT?

Kos deg! Jeg skal IKKE se det. Er ikke særlig glad i fotball, jeg. Så her skal vi nok finne noe annet å se.

Skal kosa meg vettu[;)]

ORIGINAL: vestlandsjento

ORIGINAL: babyT?

Skal kosa meg vettu[;)]

Tviler ikke [;)] Håper det blir en spennende kamp, da.

Ingen fotball-fan her, men mannen skal nok se tenker eg....
Kos deg med kampen vestlandsjento[:)] Sikkert litt greit å slappe av etter eksamens-stresset[;)]

Ekke fotball-fan jeg heller. Kos deg med kampen. [:)]

ORIGINAL: Hope

Ingen fotball-fan her, men mannen skal nok se tenker eg....
Kos deg med kampen vestlandsjento[:)] Sikkert litt greit å slappe av etter eksamens-stresset[;)]

Hehe[:D] Avslappandes e da ikkje, men veldig veldig spennande[;)]

Pause no 1-1! (sikkert kjempe interessant for dåke å veta[;)])

ORIGINAL: hegemw

jeg følger ikke med, men mannen min gjør det. han er manchester fan

Han sitter vel å hopper i sofaen han då[;)] Da gjer eg[:D][:D] Hehe[:D]

Søren og[:@] Jaja, sånn går da... Har hatt hjerta i halsen eit par timar no[;)]

[:D]HEGEMW:      min mann er oxo manchester united fan...hvordan har dinsin vært da???
                        minsin er jo heeeeelt med...han bynte å grine når de vant...hehe[:D] det var litt av
                        et syn,for jeg skjønner meg ikke på fotball...haha[:D]

VESTLANDSJENTO:

HEHE....jeg fikk nett vite at dette var siste champions kampen...da skjønte jeg hvorfor tårene trillet hos minsin...haha[:D]
jeg var glad de vant...hihi[:D] for viss ikke har ikke humøret hos minsin vært noe særlig azz...off...tidligere ikveill ropet han så høyt at både jeg og katten ble "vettaskræmt" hehe=))[:D][:D][:D] 
håper ikke du er så altfor lei deg da...[;)]
*trøsteklem*

ORIGINAL: CiZz82

[:D]HEGEMW:      min mann er oxo manchester united fan...hvordan har dinsin vært da???
                        minsin er jo heeeeelt med...han bynte å grine når de vant...hehe[:D] det var litt av

kan nok hende han reagerte bra han også, jeg var nemlig så trøtt siden det blei ekstra omganger, så jeg gikk å la meg.
han blei nok ganske glad og rørt siden de ikke hadde vunnet på mange år. han tak seg øl og potetgull til kampen, er standard det hvis vi har litt :)

ORIGINAL: vestlandsjento

jeg følger ikke med, men mannen min gjør det. han er manchester fan

Han sitter vel å hopper i sofaen han då[;)] Da gjer eg[:D][:D] Hehe[:D]

han hoppe nok han ja, han pleier å gjøre det å skrike litt da, hehe
men jeg satt opp å så på tv når kampen var og gikk å la meg når det var ekstra omganger men regner med at han var i skikkelig lykkerus når de vant

ORIGINAL: CiZz82

kan nok hende han reagerte bra han også, jeg var nemlig så trøtt siden det blei ekstra omganger, så jeg gikk å la meg.
han blei nok ganske glad og rørt siden de ikke hadde vunnet på mange år. han tak seg øl og potetgull til kampen, er standard det hvis vi har litt :)

Ja minsin drikker ikke øl,men han måtte oxo feire med brus og potetgull...hehe[:)] var vist stas ja[:)]

Så kosleig å hørra at dei griner og blir rørt av fotball[;)] Hehe[:D][:D]

Var utrulig spennande kamp, berre synd dei tapte[8D]

Back
Topp