Fotball-EM

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Er det flere her inne som har fotballgale partnere og som allerede er møkklei av fotball-EM? :dead:
Sukk, går jo 3 kamper nesten hver dag jo :(
Begynner å slite litt med å finne på noe å gjøre etter at sønnen har lagt seg for kvelden :hilarious:

Er det flere her inne som har fotballgale partnere og som allerede er møkklei av fotball-EM? :dead:
Sukk, går jo 3 kamper nesten hver dag jo :(
Begynner å slite litt med å finne på noe å gjøre etter at sønnen har lagt seg for kvelden :hilarious:
Heldigvis ikke :p Mannen hater fotball like mye som meg :p Han sier alltid at han ikke skjønner hvorfor voksne folk synes det er givende og fornuftig tidsbruk å enten løpe etter ei rund lærkule eller se på de som løper etter ei rund lærkule *ler*
Men tilbake til problemet ditt! Du har ikke en hobby eller noe du kan dyrke siden mannen er hinsides kontakt om dagen? :p Kanskje du kan strikke/hekle noe til babyen mens du hører på lydbok eller noe sånt? Evt bare høre på lydbok? Male et rom? Gå en tur med en venn? Spille et spill på mobilen? Legge kabal? Svi av masse penger på netthandel og skylde på at det var salg? :D Prate med oss her inne?
Det tror jeg var alle forslaga mine :p Men føler med deg asså. Det må jo bli gørrkjedelig i lengden :p

Heldigvis ikke :p Mannen hater fotball like mye som meg :p Han sier alltid at han ikke skjønner hvorfor voksne folk synes det er givende og fornuftig tidsbruk å enten løpe etter ei rund lærkule eller se på de som løper etter ei rund lærkule *ler*
Men tilbake til problemet ditt! Du har ikke en hobby eller noe du kan dyrke siden mannen er hinsides kontakt om dagen? :p Kanskje du kan strikke/hekle noe til babyen mens du hører på lydbok eller noe sånt? Evt bare høre på lydbok? Male et rom? Gå en tur med en venn? Spille et spill på mobilen? Legge kabal? Svi av masse penger på netthandel og skylde på at det var salg? :D Prate med oss her inne?
Det tror jeg var alle forslaga mine :p Men føler med deg asså. Det må jo bli gørrkjedelig i lengden :p
Haha, jeg er helt enig med mannen din :laughing002
Tusen takk for forslag til ting å finne på! Er ikke like lett å komme på ting å gjøre selv, så setter stor pris på forslagene dine :D

Huff ja:o sitter og strikker jeg, eller henger her inne:p hehe
Savner et ekstra oppholdsrom

Haha, jeg er helt enig med mannen din :laughing002
Tusen takk for forslag til ting å finne på! Er ikke like lett å komme på ting å gjøre selv, så setter stor pris på forslagene dine :D
Bare hyggelig :) Du kan jo også benytte anledningen til å se en film eller serie du har lyst til, men som mannen kanskje ikke vil? Bare se på Pcen og sett på deg headset :) Det gjør jeg en del når jeg ikke gidder å gjøre/se på det mannen driver med :P

Bare hyggelig :) Du kan jo også benytte anledningen til å se en film eller serie du har lyst til, men som mannen kanskje ikke vil? Bare se på Pcen og sett på deg headset :) Det gjør jeg en del når jeg ikke gidder å gjøre/se på det mannen driver med :p
Det var heller ingen dum ide, har flust av serier jeg kunne tenkt meg å sett om igjen ;) Da spørs det om jeg må blåse støvet av laptopen og sette meg godt til rette i en godstol :happy:

Litt smålei jeg også ja :-( Han sitter jo nesten bare i sofaen etter jobb! :-p

Back
Topp