Fotball-EM

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Er det flere her inne som har fotballgale partnere og som allerede er møkklei av fotball-EM? :dead:
Sukk, går jo 3 kamper nesten hver dag jo :(
Begynner å slite litt med å finne på noe å gjøre etter at sønnen har lagt seg for kvelden :hilarious:

Haha, ja.

Begynte å se på Skam ikveld, bare av kjedsomhet.

Fotball? Hva er det?? :p
Ingen av oss er interessert i å se det på TV, så vi slapper heller av med Netflix :)

Hehe, mann og eldstesønn er veldig interessert, men jeg kan godt se en kamp jeg og :) Har tipping på jobben, gjør det ekstra spennende å følge med. Og i går var nok jeg mer ivrig enn mannen :P

Jeg tar over tven så mye som mulig!!!
Fotball kan han se på mobilen!
Han skal jo se såpass mange ulike ligaer og lignende i løpet av et år at jeg spyr nesten bare ved tanken! IKKE glad i fotball :p

Jeg liker fotball, men orker ikke se kamper på tv. Samboeren min ser mange kamper, og det gjør meg ingenting. Syns det er bra han har en hobby som engasjerer han :)

Hadde en sånn før, holdt på å bli gal! Han skulle se ALT av fotball, kunne ikke gjøre stort i helgene, for det var alltid noe fotball på gang. Var det ikke på TV, så var det garantert en 5. div kamp i nabolaget.. :S

Han jeg bor sammen med nå kunne ikke brydd seg mindre! Hurra! :)

Jeg er ikke interessert heller, men nå har jeg fått et snev av engasjement siden vi også tipper på jobben :) Tåler å se en kamp i ny og ne, men ikke når det blir hele tiden..

Jeg er såå sjeleglad for at jeg ikke har en mann som ser på fotball!! :p Jeg hater fotball selv også!

Gubben her i hus ser ofte kamper på tv og data samtidig så han ikke misser kamper :/ blir gal disse tider :/

Hvis tven er ledig så kan han godt finne på å se noen av kampene, men han må ikke og klarer seg fint uten å se de. Og det gjør meg egentlig ingenting å se en kamp i blant, men ikke 3 om dagen da :p sitter å leser ei bok eller sjekker BV imens jeg :D

Hehe ja kunne godt klart meg uten alle kampene hele tiden.. Samboer er heldigvis mest opptatt av drn engelske ligaen og er ikke så opptatt av em nå. Men får han muligheten ser han gjerne disse kampene også. Jeg er ikke så interessert men lar han se av og til og prøver å engasjere meg ;) det som irriterer meg mest nå er at kampene okkuperer kanalene:shifty:

Gubben her i hus ser ofte kamper på tv og data samtidig så han ikke misser kamper :/ blir gal disse tider :/
Skjønner ikke at fotball er så viktig!!
Mannen her konsentrer seg jo gjerne om en kamp om gangen men ser den gjerne på tven men tar samme kampen på mobilen for å få med arabiske kommentatorer!

Har en fotballglad samboer, men han er heldigvis ikke så opptatt av det. Han insisterte på å se en kamp, som han sovnet ifra :p

Jaa! Sukk.. Han har aldri vært fotball interessert før, men nå når jeg er gravid og ikke er i form til å gjøre så mye annet enn å ligge på sofaen - ja da skal man bli kjempe interessert og bare se på fotball!! :p

Skjønner ikke at fotball er så viktig!!
Mannen her konsentrer seg jo gjerne om en kamp om gangen men ser den gjerne på tven men tar samme kampen på mobilen for å få med arabiske kommentatorer!

Hehe viktig å ha det arabisk

Back
Topp