Fotball eller ikke?

Lillenutta

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
Jeg er fotball keeper og sesongen starter nå 13 april. Jeg er da cirka seks uker på vei.

Jeg er usikker på hva jeg skal. Spille eller ikke? Er det farlig?

Vet ikke hvordan det er så tidlig, men er kanskje ikke så bra med en hard ball mot magen? Kontakt sport anbefales ikke ved graviditet slik jeg har forstått det. Hør med legen for å være på den sikre siden :-)

Lykke til :-)

Vet ikke hvordan det er så tidlig, men er kanskje ikke så bra med en hard ball mot magen? Kontakt sport anbefales ikke ved graviditet slik jeg har forstått det. Hør med legen for å være på den sikre siden :-)

Lykke til :-)
Takk:) jeg håper å få komme inn til lege i morgen, da jeg har noen medisin spørsmål også. Så spør da:)

Ville nok vært forsiktig som keeper. Går antakeligvis greit før 12 uker, og før livmora kommer over skambeinet, men etter det er det vel ikke anbefalt.

Trener selv kampsport, og holdt meg unna all kontakt helt fra starten.

Ville nok vært forsiktig som keeper. Går antakeligvis greit før 12 uker, og før livmora kommer over skambeinet, men etter det er det vel ikke anbefalt.

Trener selv kampsport, og holdt meg unna all kontakt helt fra starten.
Du har nok rett. Blir nok mye redder også tenker jeg:/

Er bare at sesongen starter og jeg er eneste keeper som gjør at jeg får litt dårlig samvittighet!

Ville ikke gjort det :/ men jeg er generelt forsiktig av meg :p
Det er jo ikke jeg da. Tvert om:p

Men vil uansett ikke risikere noen som helst da vi har prøvd så lenge og mista to ganger. Skal snakke med legen om det.

For gyn sa bare - kjør på! Når jeg spurte da jeg var inne og fikk letrozol:)

Hadde nok spilt frem til livmoren kommer over skambeinet :)

Du har nok rett. Blir nok mye redder også tenker jeg:/

Er bare at sesongen starter og jeg er eneste keeper som gjør at jeg får litt dårlig samvittighet!

Skjønner det, men jeg ser for meg at de ballene kan bli ganske harde mot magen innimellom.

Sikkert ikke så dumt å snakke med legen om det da. Kan jo være greit å få bekreftet ene eller andre veien.
Bortsett fra det så tenker jeg at man må føle litt på det selv også

Skjønner det, men jeg ser for meg at de ballene kan bli ganske harde mot magen innimellom.

Sikkert ikke så dumt å snakke med legen om det da. Kan jo være greit å få bekreftet ene eller andre veien.
Bortsett fra det så tenker jeg at man må føle litt på det selv også

Ja de blir ofte det og blir jo å slenge seg hit og dit. Så er litt skeptisk!:)

Jeg hadde droppet det, men så er jo dette en prøverørsspire, så jeg tar ingen sjanser. Vet ikke hva som er medisinsk riktig. Tror du bør føle på det selv hva som er riktig for deg.

Ja de blir ofte det og blir jo å slenge seg hit og dit. Så er litt skeptisk!:)

Ja det og. Jeg droppet kasting og sist (har ikke kommer ordentlig i gang med trening etter at hun ble født) for å være på den sikre siden, blir jo harde støt på hele kroppen. Selv om man vet hvordan man skal lande så kan det bli litt feil innimellom og:p

Ja det og. Jeg droppet kasting og sist (har ikke kommer ordentlig i gang med trening etter at hun ble født) for å være på den sikre siden, blir jo harde støt på hele kroppen. Selv om man vet hvordan man skal lande så kan det bli litt feil innimellom og:p
Hender realtivt ofte at landinga ikke blir helt som forventa

Da ble det ikke noe av fotballen denne sesongen:)

Legen mente det var unødvendig risk å ta selv om det trolig ville gå bra:)

Fornuftig :)

Jeg er/var også keeper og eneste keeper når jeg ble gravid nå før jul. Men jeg tok ikke sjansen på å fortsette og utsette meg, magen og den lille for noe så jeg har lagt hanskene på hylla for nå. Keeper har de ordnet seg og ingen sure miner :)

Fornuftig :)

Jeg er/var også keeper og eneste keeper når jeg ble gravid nå før jul. Men jeg tok ikke sjansen på å fortsette og utsette meg, magen og den lille for noe så jeg har lagt hanskene på hylla for nå. Keeper har de ordnet seg og ingen sure miner :)

Ja regner med det ordner seg. Men er noen som har spurt på fb hvorfor jeg ikke skal bli med da.. Da jeg fortalte det til treneren , men ba han ikke fortelle hvorfor:)

Back
Topp