Jeg er fotball keeper og sesongen starter nå 13 april. Jeg er da cirka seks uker på vei.
Jeg er usikker på hva jeg skal. Spille eller ikke? Er det farlig?
Jeg er usikker på hva jeg skal. Spille eller ikke? Er det farlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkVet ikke hvordan det er så tidlig, men er kanskje ikke så bra med en hard ball mot magen? Kontakt sport anbefales ikke ved graviditet slik jeg har forstått det. Hør med legen for å være på den sikre siden
Lykke til![]()
Du har nok rett. Blir nok mye redder også tenker jeg:/Ville nok vært forsiktig som keeper. Går antakeligvis greit før 12 uker, og før livmora kommer over skambeinet, men etter det er det vel ikke anbefalt.
Trener selv kampsport, og holdt meg unna all kontakt helt fra starten.
Det er jo ikke jeg da. Tvert omVille ikke gjort det :/ men jeg er generelt forsiktig av meg![]()
Du har nok rett. Blir nok mye redder også tenker jeg:/
Er bare at sesongen starter og jeg er eneste keeper som gjør at jeg får litt dårlig samvittighet!
Skjønner det, men jeg ser for meg at de ballene kan bli ganske harde mot magen innimellom.
Sikkert ikke så dumt å snakke med legen om det da. Kan jo være greit å få bekreftet ene eller andre veien.
Bortsett fra det så tenker jeg at man må føle litt på det selv også
Ja de blir ofte det og blir jo å slenge seg hit og dit. Så er litt skeptisk!![]()
Hender realtivt ofte at landinga ikke blir helt som forventaJa det og. Jeg droppet kasting og sist (har ikke kommer ordentlig i gang med trening etter at hun ble født) for å være på den sikre siden, blir jo harde støt på hele kroppen. Selv om man vet hvordan man skal lande så kan det bli litt feil innimellom og![]()
Da ble det ikke noe av fotballen denne sesongen
Legen mente det var unødvendig risk å ta selv om det trolig ville gå bra![]()
Fornuftig![]()
Jeg er/var også keeper og eneste keeper når jeg ble gravid nå før jul. Men jeg tok ikke sjansen på å fortsette og utsette meg, magen og den lille for noe så jeg har lagt hanskene på hylla for nå. Keeper har de ordnet seg og ingen sure miner![]()