Fotbad

perla83

Forelsket i forumet
Julibarna 2019
Hei dere damer, jeg fikk fotbad til jul av mine svigers, så leste jeg at gravide burde konultere med legen først. Har noen av dere gjort det mens dere har vært gravide?

Jeg ble anbefalt å ta et fotbad av jordmora, uten kraftig massasje selvfølgelig...men det var underverker for mine hovne og såre føtter.

Er vel stort sett sånn med sterk massage man skal være litt forsiktig med. Tar fotbad og masserer forsiktig minst en gang i uken her :-)

Kan ta fotbad:) men uten bobler, masasje ruller og noen spesielle såper.. Fotterapeuten min sa man kunne få fotmasasje, men det var noen punkter man ikke skulle masere på gravide.

Punkter som kan stimulere livmoren sitter bak på siden av ankelen bl.a.. Hvis du googler fotsoner så ser du det :) Det går nok helt fint med et fotbad :)

Kan stimulere som i at man kan starte fødselen?! :o
Beste jeg vet er jo å få fotmassasje hos gubben :/ :p

Jeg tok full fotpleie samt massage rett før jul. Med bobler, neglelakk, you name it. Tror det skal liiiiitt mer til enn som så.
Var super digg å bli pleid. Spesielt på de slitene beina :)

Jeg tok full fotpleie samt massage rett før jul. Med bobler, neglelakk, you name it. Tror det skal liiiiitt mer til enn som så.
Var super digg å bli pleid. Spesielt på de slitene beina :)
Hørtes helt himmelsk ut, spør du meg :p Kunne godt tenkt meg!! Eller boblebad... Aaaaaah!!

Her tok jeg meg et fotbad, min forlovede ringte føden, fikk beskjed om at jeg ikke skulle sitte så lenge av gangen, og heller bare ha beina i vannet, så merket at det var litt ubehagelig med massasjen på, så ble ikke lenge av gangen.

Back
Topp