Fot-/håndavtrykk

Camma

Elsker forumet
Jeg lurer på hva som er best å bruke til å lage fot- og håndavtrykk på papir? Hva slags maling? Går det an å bruke stempel?

Vil tro stempel blir finest avtrykk av

Jeg har planer om å bruke stempel og så embossing pulver[:D] Håper det blir fint hehe (har aldri gjort det før)

¨Tusen takk for svar! Da prøver jeg meg med stempelpute. Hva er egentlig embossingpulver? Hvordan bruker man det? Får man kjøpt det i hobbybutikk?

Hei Camma
Jeg har brukt embossing pulver i ca 2 år, men er ikke noe ekspert. Det er et pulver som du strør oppå stempel (du må ha et stempel som ikke tørker med en gang) og etterpå tar du en varmepistol eller holder det over brødristeren eller platen på komfyren, og da smelter det og resultatet blir veldig fint.Blir på en måte litt opphevet, men ikke mye. Jeg bruker det mye når jeg lager kort. Du får kjøpt det i hobbybutikker. Lykke til med stemplingen[:D]

ORIGINAL: tassend

Jeg har planer om å bruke stempel og så embossing pulver[:D] Håper det blir fint hehe (har aldri gjort det før)

Har prøvd d. Og d ble kjempefint![:)][:)]

Tusen takk for svar! Det skal jeg jammen prøve jeg også. Blir spennende å se[;)]

Så bra da! Gleder meg til å gjøre det[:)]

Back
Topp