Fostervannsprøver

louisesanabere

Betatt av forumet
Min kusine fikk for 2 år siden en datter som er veldig syk hun vil trolig ikke bli veldig gammel og kan aldri klare seg selv.. jeg har gått og tenkt på og ta en fostervannsprøve.. jeg vet at jeg ikke ville beholdt et sykt barn hvis jeg kunne velge føler at dette kan virke veldig kynisk men har lyst til og leve livet mitt jeg også ikke bruke resten av livet mitt på og plei et annet!! hva slags tanker har dere om dette??

Jeg er 26 men det har jo ikke så mye med alderen og gjøre!! min kusine var 30 tror jeg det var ...

EIT VANSKELIG OG SÅRT TEMA DET DER..[&o]
EG TENKER OGSÅ LITT SÅNN...AT ALLE HAR RETT TIL EIT VERDIG LIV..OG VISS EIT BARN ER HEILT UTAV STAND TIL NOKE SOM HELST..SÅ BLIR IKKJE DET EIT VERDIG LIV FOR BARNET...
MEN EG KLARER IKKJE SETTE MEG INN I EIN SÅNN SITUASJON, VELDIG VANSKELIG..

MEN EG ER HEILT IMOT DEI SOM TAR ABORT VISS BARNET MANGEL EIN FOT OSV. ELLER VISS BARNET HAR DOWN SYNDROM!!

jeg ville nok valgt abort hadde barnet mitt vært hardt rammet av downs men en for som mangler hadde jeg klart...

EIN FOT SOM MANGEL ER IKKJE EIT PROBLEM, MITT SØSKENBARN MANGLER EIN FOT, OG HO KLARER SEG HEILT TOPP[:)]

OG SÅ TROR EG AT VISS EIN ER GRAVID, OG FÅR VITA AT BARNET HAR DOWN SYNDROM, SÅ VIL EIN TENKE PÅ EIN ANNA MÅTE..

HELT ENIG IZA..
TROR IKKE MAN VET HVA MAN KOMMER TIL Å GJØRE,
FØR MAN EVT. KOMMER I SAMME SITUASJON...
DET ER NOK VELDIG VANSKELIG Å SETTE SEG INN I[&:][&:]
SKULLE ØNSKE MAN SLAPP Å TA EN SLIK AVGJØRELSE, DET KAN IKKE VÆRE LETT.

JEG ER GRAVID I 18 UKE MEN VET HVA JEG VILLE VALGT..

Hvis du er i uke 18 er det uansett forsent å få abort, uansett hva fostervannsprøven måtte vise!

OKI, DET ER JO DITT VALG DET, OG FINT AT DU KLARER Å TA EIT VALG SOM ER RETT FOR DEG, INGEN ANDRE KAN SEI KVA DU SKAL GJERE..

Mna kan få abort såsent hvis barnet ikke er levedyktig.. det finnes også muligheter og dra til andre land...

Back
Topp