Fostervannslekkasje

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
De siste dagene har jeg kjent at trusa er fuktig, og nå har jeg begynt å tenke på om det kan være fostervann. Begynte å bekymre meg.
utfloden kan bli mer tyntflytende på slutten også kanskje?
Noen som har vært borti dette før?

Husker når jeg var i uke 38 med forigemann så dro jeg inn på føden med misstanke om fostervann lekkasje, men viste seg at det var slim/utflod som var like tyntflytende som vann, men ta på deg et bind å ring føden så får de testet det[emoji4]

Husker når jeg var i uke 38 med forigemann så dro jeg inn på føden med misstanke om fostervann lekkasje, men viste seg at det var slim/utflod som var like tyntflytende som vann, men ta på deg et bind å ring føden så får de testet det[emoji4]

Ja det er det jeg ser for meg at det er. Men blir jo bekymret for alt «unormalt» :p
for det er vel greit å sjekke det vil jeg tro? Ser ingen farge på det nemlig.

Ja det er det jeg ser for meg at det er. Men blir jo bekymret for alt «unormalt» :p
for det er vel greit å sjekke det vil jeg tro? Ser ingen farge på det nemlig.

Det er bare å ta en telefon til føden å høre[emoji4] har du luktet på det? Fostervann lukter søtt har jeg hørt...

De siste dagene har jeg kjent at trusa er fuktig, og nå har jeg begynt å tenke på om det kan være fostervann. Begynte å bekymre meg.
utfloden kan bli mer tyntflytende på slutten også kanskje?
Noen som har vært borti dette før?

Det er ikke noe å bekymre seg for om du har termin i desember. Da er babyen klar til å komme nå. :)
Fostervann lekker mer om du legger deg flatt på ryggen, og det lukter sæd av det. (Ja, helt seriøst.)
Ja, det er veldig vanlig at utfloden endrer seg. :)

Lykke til på kontroll! :)

Jeg har det helt likt, såå si ifra hva de sier på føden :p hehe.

Har hatt det slik en stund, men er ganske sikker på at det er tyntflytende slim/utflod hos meg. Men bra de tar det alvorlig når du er bekymret og at du får deg en sjekk:) hold oss oppdatert på hva de sier da:)

Har hatt det slik en stund, men er ganske sikker på at det er tyntflytende slim/utflod hos meg. Men bra de tar det alvorlig når du er bekymret og at du får deg en sjekk:) hold oss oppdatert på hva de sier da:)

Samme her, men siden det har pågått i type noen uker og jeg har vært på 2 UL hvor alt har vært fint har jeg ikke bekymret meg.

Det er ikke noe å bekymre seg for om du har termin i desember. Da er babyen klar til å komme nå. :)
Fostervann lekker mer om du legger deg flatt på ryggen, og det lukter sæd av det. (Ja, helt seriøst.)
Ja, det er veldig vanlig at utfloden endrer seg. :)

Lykke til på kontroll! :)

Jeg har det helt likt, såå si ifra hva de sier på føden :p hehe.

Samme her, men siden det har pågått i type noen uker og jeg har vært på 2 UL hvor alt har vært fint har jeg ikke bekymret meg.

Masse lykke til[emoji3]

Takk [emoji4]
Det var ikke fostervann. Kunne være utflod eller urin.
Hun sa at hvis det hadde vært fostervann hadde bindet blitt tungt ila 1-2 timer fordi kroppen produserer nytt hele tiden.
Tok urinprøve, ctg, innvendig ultralyd med pH-tester.
Kunne være jeg hadde urinveisinfeksjon, slo ut. men var negativ i går.
Da får vi tro jeg ikke må dit igjen før lillegutt kommer ut [emoji4]
Var moro å se hvor ofte jeg hadde kynnere da! Hadde vel 4 ila 20 min. Kjenner de nesten ikke selv.

Takk [emoji4]
Det var ikke fostervann. Kunne være utflod eller urin.
Hun sa at hvis det hadde vært fostervann hadde bindet blitt tungt ila 1-2 timer fordi kroppen produserer nytt hele tiden.
Tok urinprøve, ctg, innvendig ultralyd med pH-tester.
Kunne være jeg hadde urinveisinfeksjon, slo ut. men var negativ i går.
Da får vi tro jeg ikke må dit igjen før lillegutt kommer ut [emoji4]
Var moro å se hvor ofte jeg hadde kynnere da! Hadde vel 4 ila 20 min. Kjenner de nesten ikke selv.
Åhh, greit å uannsett ha fått sjekket det :) Har selv hatt veldig tyntflytende utflod og var i tvil men luktet på det og det luktet utflod:D
Spennende uannsett når han kommer :)

Jeg lurte på det samme i dag faktisk. Ser at trusen er våt og kjenner det av og til. Ganske sikker på at det ikke er urin, da jeg har merket det godt de gangene jeg har «skvettet» i trusen av et nys eller tre [emoji85] og utfloden er så og si ikke der. Så det må jo være tyntflytende utflod. Det ser sånn ut når trusen har tørket.

Åhh, greit å uannsett ha fått sjekket det :) Har selv hatt veldig tyntflytende utflod og var i tvil men luktet på det og det luktet utflod:D
Spennende uannsett når han kommer :)

Veldig greit å få sjekket skikkelig. Blir jo helt rar i hodet når man får ting for seg! Så slipper man å lure :) glad de tar oss på alvor og tar oss inn.

Veldig spennende å se! Jeg har jo fortsatt en mnd igjen så :)

Jeg lurte på det samme i dag faktisk. Ser at trusen er våt og kjenner det av og til. Ganske sikker på at det ikke er urin, da jeg har merket det godt de gangene jeg har «skvettet» i trusen av et nys eller tre [emoji85] og utfloden er så og si ikke der. Så det må jo være tyntflytende utflod. Det ser sånn ut når trusen har tørket.

Ja er nok sikkert det her også da!
Kan være urin, for kjenner ofte press på å måtte tisse. Men synes det er rart, for er liksom ikke der det blir vårt :p

Ja er nok sikkert det her også da!
Kan være urin, for kjenner ofte press på å måtte tisse. Men synes det er rart, for er liksom ikke der det blir vårt :p

Nei, jeg også kjenner det, men er fortsatt ganske sikker på at det er utflod selvom det ikke ser sånn ut i trusen [emoji23] som sagt når trusen har tørket så ser det likevel ut som det må være utflod da det på en måte er størknet. Det skjer vel ikke med urin?

Så bra du fikk sjekket. Jeg har de siste 2-3 ukene brukt tynt truseinnlegg (byttet til litt tykkere siste halvannen uken) pga vil ha oversikten over hva som kommer ut, samt så slipper jeg å bruke opp alle intimservietter/truser i løpet av en dag:arghh:

Har også følt det renner noe, og lurt på om det kan være fostervann men så lenge det holder seg som tynt utflod og ikke noe mer skjer på innlegget har jeg slappet av med det :happy:

Back
Topp