Fostervannslekkasje?

Snackshvalen

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Hei alle sammen!
Lurer på om det er noen her som her erfart fostervannslekkasje og om mulig kan forklare hvordan dette kjennes? Jeg har nå i to dager bekymret meg pga at det kjennes ut som det lekker litt, og lurer på om jeg skal kontakte lege for å få sjekket dette nærmere?
Vet jo at man har økt utflod som gravid og at den er mer tyntflytende, og har jo opplevd det før men da veldig mye seinere i svangerskapet uke 30+.

Help!

Sniker fra februar! Jeg hadde akkurat det samme, og fikk rett og slett litt noia for hva det var. Men, det var bare utflod. Noen har massemasse av det (som meg) og andre merker det ikke. Ta på et truseinnlegg og lukt på det etter en stund. Hvis det lukter søtlig av det så ville jeg ringt å hørt om noen hadde mulighet til å sjekke deg, men tror det er helt vanlig! :)

Sniker fra februar! Jeg hadde akkurat det samme, og fikk rett og slett litt noia for hva det var. Men, det var bare utflod. Noen har massemasse av det (som meg) og andre merker det ikke. Ta på et truseinnlegg og lukt på det etter en stund. Hvis det lukter søtlig av det så ville jeg ringt å hørt om noen hadde mulighet til å sjekke deg, men tror det er helt vanlig! :)
Oki! Det var kjekt å vite, så får jeg bare teste det å se! Skikkelig ubehagelig å ha det sånn ja, mest fordi man blir bekymra egentlig:/ bra likevel å høre at det er flere som har det sånn da om det bare er utflod da, og at det er vanlig:)

Back
Topp