Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I dag når jeg skulle på do oppdaget jeg at trusa var helt våt... Og det var ikke urin. Er bekymret for at det er fostervann. Det har ikke rent nedover eller noe, og jeg kjenner ikke at det kommer noe.
Skal på planlagt kontroll tirsdag. Bør jeg be om time før det?
Jeg lekker også noe opptil flere ganger i uka, men har vært på sjekk og den lille fostervannsblæra er like hel, så det er visst ikke fostervann.
Men det er helt blankt, helt tynt, ikke urin, lukter ikke noe.. Men det kommer såpass mengder at det går igjennom jeans og alt..
Jeg har også opplevd det i det siste... Men det er nok bare tynn utflod da det ikke lukter noe... Har begynt å bruke truseinnlegg, og det holder det under kontroll
Fostervann har en veldig spesielt lukt. Litt kvalmende. Jeg var ikke i tvil om hva det var når jeg hadde første vannavgang, da spesielt på grunn av lukten.. Men ring viss du er usikker
Det er nok normalt, men sjekk om du er usikker når litt av fostervannet mitt gikk på ordentlig før siste fødsel var der veldig tydelig at det var noe nytt. Rant/dryppet en god del ned på gulvet. Kjentes ikke ut som ved tynn utflod. Syntes det luktet fersk sæd nesten.