Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I dag gikk jeg en liten tur og selv om jeg hadde vært 2 ganger på do rett før, så kom det plutselig ut en del væske.
Ikke mye men nok til at det ble vått i buksen.
Det var helt klar, luktfri væske.
Er det fostervann? Hva bør jeg gjøre?
Opplever dere det samme?
Er i Spania nå så har ikke sjans å sjekke noe sted, bare lurer på om det er normalt?
I tillegg kommer det ALLTID et par ekstra dråper i trusa etter toalettbesøk, er det vanlig?
Når du er usikker bør du alltid ringe føden. Det er betre med ein telefon for mykje enn ein for lite. Sjølv om du er i utlandet no, så ville eg ringt til fødeavdelinga der du skal føde. Så kan evt. dei vurdere om du bør ta kontakt med helsehjelp i Spania. Lykke til
Prøv å ha på deg et bind for å se om du lekket væske. Det gjør det lettere for eventuelt helsepersonell å finne ut om det er fostervann eller urin også.
Det kan også være urin selv om det ser helt klart ut. Veldig vanskelig å si.
Ville ringt føden der du skal føde og forhørt meg ihvertfall så se an hva de sier om det er behov for helsehjelp i Spania.
Bader du? Kan hende seg at vann fra bading etc «legger» seg litt inni skjeden med trykk som kan komme litt ut i perioder. Som turkistliv sier så er det anbefalt å ta på bind/truseinnlegg for å se om det kommer mer. Fikk beskjed av jordmor at forstervann er som vann og at det stort sett er blankt og luktfritt, dersom du ble bløt gjennom truse og i selve buksa så er det kanskje verdt å sjekke. Beste av alt er å ringe føden om du er veldig usikker. Satser på at det løser seg