Fostervann?

Den kan gå snart, men det kan å gå uker. Men håper egentlig på snart. Vet det er tidlig, men hadd mye plager og har kynnere konstant dag og natt

Sniker fra oktober. Samme skjedde meg men da måtte jeg ha antibiotika hver 3.time.. men var prematur, så kanskje det har noe å si?

Hos meg dannet det også seg en ny hinne etter 3 dager uten rier.

Skjønner virkelig hva du mener. Jeg er 34 uker i morgen og kunne godt tenkt meg å være ferdig nå. Har store smerter i ryggen og konstant plaget med kynnere. I natt hadde jeg så vondt i korsryggen og kynnerne var så kraftige at jeg en stund lurte på om det var rier.
Jeg har sovet kjempedårlig de siste ukene og i natt var det så ille at jeg holdt gubben våken med all romstreringen min. Det er første gangen han ikke har fått sove pga jeg har vridd meg så mye.

Huff, ikke godt når det er sånn :/
Sku nesten vært sånn at sykehuset satt i gang fødsel i uke 36/37 om man hadde mye fysiske plager..
Tatt endel ctg å den registrere ganske mange kraftige og tette sammentrekkninger i livmoren. I løpet av de siste 7 ukene har det aldri gått mer enn 15 minutter uten de sterke takene i magen som man må puste seg igjennom og mange svake i mellom de sterke.

Sniker fra oktober. Samme skjedde meg men da måtte jeg ha antibiotika hver 3.time.. men var prematur, så kanskje det har noe å si?

Hos meg dannet det også seg en ny hinne etter 3 dager uten rier.

De vil ikke gjøre noe da vi alle håper på fødsel snart. Hadde premature rier i uke 25 og 29/30 som har forkortet livnorhalsen og gitt åpning. Har sterke kynnere flere ganger i timen, så max to uker til de setter i gang om det ikke starter av seg selv igjen :)

Huff, ikke godt når det er sånn :/
Sku nesten vært sånn at sykehuset satt i gang fødsel i uke 36/37 om man hadde mye fysiske plager..
Tatt endel ctg å den registrere ganske mange kraftige og tette sammentrekkninger i livmoren. I løpet av de siste 7 ukene har det aldri gått mer enn 15 minutter uten de sterke takene i magen som man må puste seg igjennom og mange svake i mellom de sterke.
Det hadde vært deilig. Jeg er så spent på selekteringen om to uker. Da får jeg vite fødested. Flere jordmødre har lovet meg at jeg skal få føde lokalt, og da får jeg akupunktur og stripping i uke 37/38. Men man vet jo aldri.

Det hadde vært deilig. Jeg er så spent på selekteringen om to uker. Da får jeg vite fødested. Flere jordmødre har lovet meg at jeg skal få føde lokalt, og da får jeg akupunktur og stripping i uke 37/38. Men man vet jo aldri.

Håper virkelig du får det, best å føde lokalt så man slipper lang vei :)

• Liker
Reactions: ECB
De vil ikke gjøre noe da vi alle håper på fødsel snart. Hadde premature rier i uke 25 og 29/30 som har forkortet livnorhalsen og gitt åpning. Har sterke kynnere flere ganger i timen, så max to uker til de setter i gang om det ikke starter av seg selv igjen :)
Hvordan går det med deg lykkelig90?

Jeg var litt usikker på om jeg hadde utflod eller fostervann tidligere i dag, men da det stoppet etter ett par timer tror jeg det bare var utflod. Men følger med i tilfelle endring da ringer jeg jordmor eller føden :-)

Hvordan går det med deg lykkelig90?

Jeg var litt usikker på om jeg hadde utflod eller fostervann tidligere i dag, men da det stoppet etter ett par timer tror jeg det bare var utflod. Men følger med i tilfelle endring da ringer jeg jordmor eller føden :)

Går bra, går fortsatt og ruger å mye fostervann i magen. Så da er de 100% sikker på at det va den ytterste hinna som sprakk. Greit å få det sjekket, har hørt at flere legevakter/legekontor har den fostervann testen om du har kortere vei dit. Greit å få det sjekka, med tanken på infeksjonsfare om det er fostervann :)

Back
Topp