Fostervann??

Caressa

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Har de siste par dagene hatt gjennomvåt truse, men tenkt at d kan være vannutflod e.l. så når jef skulle skifte den nå,etter jeg hadde tissa så rant det litt vann ut av meg, noen dråper :s kjenner i skrivende stund at det er litt vått der nå.. blir så usikker jeg nå:s

Ta å ring føden, spesielt hvis dette har vart et par dager så er det greit å sjekke det ut når man er usikker :)

Skal til jm i morgen, tenkte snakke m henne da?:) Bor 3 timer unna føden, hehe! Hun kan vel finne ut av d ? Sist startet d ogå m vannavgang, men da var d så mye at d ikke var tvil. Lurt på om d har vært fostervann noen dager, men fikk en støkk nå som det rant klar væske ut av meg :s

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Fostervann skal jo ha litt karakteristisk lukt...kanskje du blir klokere av å lukte på det. Skal lukte litt søtt og vammelt (uten at jeg skjønner helt hva det vil si...)

Fostervann skal jo ha litt karakteristisk lukt...kanskje du blir klokere av å lukte på det. Skal lukte litt søtt og vammelt (uten at jeg skjønner helt hva det vil si...)
Ja har gjort d, og syns d lukter spesielt, men ikke urin eller utflod. Syns d er så vanskelig når d er så lite av gangen:/ Men jordmor kan kanskje se i morgen om d er d eller ikke?:)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Ta på deg et bind så det kan samle seg opp i det for da kan jordmor lukte på det.
Jeg trodde jeg lakk fostervann sist gang og da ville de ha meg inn med en gang til sjekk ettersom det er infeksjonsfare forbundet med det hvis man går og lekker over tid...
Jeg ville ringt føden med en gang hvis jeg var deg.
Forøvrig sa en av jordmødrene til meg at fostervann lukter som sæd, og det må jeg si meg enig i...!

Back
Topp