Fostervann?

Ormerods

Forelsket i forumet
Lurer på om det lekker litt fostervann. Lukta litt søtlig, det minner hvertfall om lukta fra forrige gang. Blir spennende timer og dager framover:)

Lurer på om det lekker litt fostervann. Lukta litt søtlig, det minner hvertfall om lukta fra forrige gang. Blir spennende timer og dager framover:)
Oi spennende da:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

spennende! :D

Her er det gode mengder utflod nå, men hver gang det blir vått så tenker jeg "er det vannet?" hehehe :D

Her ble det tatt på sykehus forrige gang, så kjenner ikke til lukta ass. Er den veldig merkbar?

Det kom ikke mer vann , men med begynnende rier i dagtidlig blir det en tur til sykehuset i dag. 1 cm åpning og moden, så får vi se om de sender oss de to og en halv timene hjem igjen med eller uten baby. Riene er ikke regelmessige og ikke veldig vonde....enda.

Sniker fra juni2013... jeg bor selv 2 og en halv time unna sykehuset, så er veldig spent på hvor lett de sender hjem folk.... lykke til i hvert fall! Håper du får babyen med deg hjem :)

Lykke til, får håpe de holder deg der til du har født :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg reiste hjem av egen fri vilje i ettermiddag;) Håper riene tar seg opp og at det blir fødsel i løpet av helga. I følge jordmor kan fleregangsfødende bruke temmelig lang tid på modningsfasen for så å ha et ganske raskt forløp, så det er jo mulig at vi ikke rekker lenger enn til den lokale fødestua som bare tar akuttfødsler. Jeg er ikke nervøs for å føde der, så da foretrakk jeg å reise hjem i steden for å ta inn på pasienthotellet.

Så spennende! lykke til, krysser fingrene for at det blir action hos deg iløpet av helga! :)

Back
Topp