Fostervann? :/

pippå

Glad i forumet
Lurer på om ej lekker fostervann. Nokken som har opplevd det? Kordan merket du det? Kjennetegn?
Har merka at trusa har vert litt våt, så i dag tok ej på mej bind.

Jeg vet ikke, det skal vel lukte veldig søtt tror jeg

Selv må jeg bruke truseinnlegg da utfloden er så rennende, har lurt på om det er fostervann jeg og, emn har slått me til ro med at det ikke er det:p

Jeg har og ganske så tynn utflod, viss jeg ikke har truse innlegg så kan det renne nedover foten, skikkelig ekle detaljer her!

Lekte fostervann da jeg var i uke 27... Våknet av at det rant ut a meg og det ble vått i senga... Det hadde ikke farge og det luktet søtlig... Ble da sendt med ambulanse til sykehuset for en sjekk. Det var ikke skikkelig vannavgang men den ytterste hinna som hadde røket og dermed rant det fostervann ut. Men hinna klebret seg igjen å fødte ikke gutten min før jeg var 8 dager på overtid.

Sist lekket jeg fostervann i over et døgn før jeg skjønte at det kunne være fostervann.. Trodde d var tynn utflod jeg ;) Jeg ville ringt sykehuset og fått det sjekka!

Her bruker jeg truseinlegg hver dag, pga rennende/tynt utflod.
Er det vann, så er det kjeeeempe tynt å ikke seigt.

Men så lenge man mistenker vannlekkasje, så skal du alltid ringe inn for en sjekk. Meste av tilfellene er det bare rennende utflod, noe som er vanelig å få nå mot slutten.
Men dem er der for å hjelpe deg å berolige deg. Så ta heller en tlf å hør hva dem syns.

Vet noen sier, ta på deg bind, å er det bindet fullt/igjennomvått og tungt innen 1 time eller 2 så er sjansen stor for vann.

Bindet blei fort vått men så stoppet d opp ut over dagen! Tenkte at ej får se hva morgen dagen bringer! E d likedann så får ej ringe føden å høre!

Back
Topp