fostervann

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
noen som vet åssen det er?
begynte å tenke på det, i går så følte jeg jo at jeg tisset på meg...men tror det kom fra skjeden... og var litt slimete.... men etterpå så føltes det nesten som urin...men kom jo fra feil hull :/ er litt gulaktig... lukter ikke noe spesielt... når jeg tørker meg så kommer det litt slim...men ellers så føler jeg at det er så vannete... og har truseinnlegg på meg, men kommer igjennom det... er ikke hele tiden, skjedde 3-4ganger i går, og skjedd en gang i dag....

noen som kjenner noen som har lekt foster vann eller vet åssen det er... ble litt bekymret her...

Høres ut som vanelig utflod for min del. Var sånn flere ganger jeg også med vesla eksakt sånn som du sier,
Åsså tok jeg kontakt med føden, men det var kunn utflod *DEN Følelsen* da eller :P

Men om du er veldig bekymret så kan du ringe å snake med en jm :D

Syns det høres mer ut som utflod ja. Det sies at man har det mer når man går gravid. Jeg kan ikke nyse, før jeg lekker som en sil. Og det ser ut som litt slimete, men mer utvanna på en måte. Luker ikke noe av det el. Men som det sies over her, så går det ann å snakke med jordmor om du skulle være veldig bekymret for det :)

Det er helt normalt med mye utflod når man er gravid. Fostervann er blankt :) men det er jo bare og ta kontakt med jormor om du vill få det bekreftet om det bekymrer deg mye :)

Jeg sliter med ekstremt mye utflod, kjennes nesten som jeg tisser på meg noen ganger! Fostervann har jeg hørt skal lukte litt søtt og ikke være særlig slimete.

Men er du bekymret så bør du ta det opp med JM eller legen.

skjedde i dag igjen...bare rant...like tynt som tiss...men feil hull :/ jeg har lest litt om foster vann... og det skal visst lukte veldig, ekkel som jeg er luktet på det...og kan ikke si det luktet søtt eller kvalmende..mer som tisselukt...
så vet ikke hva det er...må jo være form for utflod... veldig glad for at jeg var hjemme når det skjedde... slik at jeg kunne komme meg på do,...
litt kjipt å ha det sånn...tør jo nesten ikke gå noen plass hvis det skulle skje igjen...

Ta det opp med lege eller jordmor, det er ingen vits i å bekymre seg!

skjedde i dag igjen...bare rant...like tynt som tiss...men feil hull :/ jeg har lest litt om foster vann... og det skal visst lukte veldig, ekkel som jeg er luktet på det...og kan ikke si det luktet søtt eller kvalmende..mer som tisselukt...
så vet ikke hva det er...må jo være form for utflod... veldig glad for at jeg var hjemme når det skjedde... slik at jeg kunne komme meg på do,...
litt kjipt å ha det sånn...tør jo nesten ikke gå noen plass hvis det skulle skje igjen...

Ring sykehuset! Det kan være fostervann og lekker du nå kan det få fatale konsekvenser!! Mest sannsynlig er det utflod eller urin, men dette kan de lette sjekke på sykehuset. Har selv myyyye og tynn utflOd. Må skifte Truse flere ganger om dagen!

ja...skal til legen i morgen eller tirsdag, tenkte å høre om han kunne henvise meg til ul kontroll på sykehuset i nærheten her for å sjekke....

Du ringer direkte til sykehuset på dette stadiet i graviditeten. Ring føden eller Gyn polklinikk. Har ikke du tvillinger og? Da er di ekstra utsatt!! Håper dette bare er urin eller utflod!! Lykke til!!

problemet er at det sykehuset jeg skal føde på er så langt unna...10mil unna... men er ett annet sykehus som ikke er så langt unna...som jeg håpet jeg kunne kommet og hatt ul (usikker siden det er tvilliger, siden de ikke tar imot tvillinger, men dette er jo bare en ul) må jeg ikke ha henvisning fra lege til det???

Fostervann er helt blankt d... Var nok litt utfolde du hadde, helt normalt.
men r du bekymra så ringer du legen

Ring nærmeste sykehus du,de skal ta deg i mot på dette stadiet og de sjekker om du lekker med en vatt pinne opp i "høna" og så får du ul for å sjekke at det er nok fostervann rundt babyene.Bedre å være på den sikre siden!

Fostervann trenger ikke være helt blankt, det kan være rosa, blankt, blakket med hvite flak i, grønlig og til og med brunt dersom babyen har bæsjet i vannet ( det er stort sett helt på Slutten av svsngerskapet da). Dersom msn mistenker at man lekker fostervann skulle dette sjekkes. Deg kan gå bra, men på dette stadiet er det kritisk med fostervannlekkasje eller vannavgang! Dette veit Jeg da jeg jobber på Barselavd!!

Back
Topp