Fostervann

Petrine Mushølbakken

Glad i forumet
Kan man på noen måte kjenne/høre om det er lite fostervann??

Kommer sånn skvulpelyd når jeg lener meg fremover (som om man presser  vann dit det kun er luft...)
, og kan kjenne bevegelsene himla godt (Mulig det var sånn med de forrige og, bare at jeg ikke husker det emoticon )

De sa til meg at man merker mindre bevegelser om det begyner å minke fostervann... Begynte å minke med meg på slutten av svangerskapet til Tuva...

Kan skulpelyden komme fra din mage? Altså magesekken din og eller tarmene dine? 

Har ikke peiling her, men jeg hadde lite fostervann på slutten med jenta mi og jeg merket ikke det på noen måte. Legen bare kommenterte det når jeg var inne til UL. Det skal sies at jeg fødte naturlig dagen etter den siste ULen. :)

Skvulpelyder hadde jeg i begge mine svangerskap og det er helt normalt.Litt ekkelt til tider når en bøyer seg framover hehe...

Men med siste mann så gikk jeg 10 dager over og dagen før måtte jeg ta ul for å skjekke fostervann mengden. Der fikk jeg beskjed om at alt var normalt. Også ble jeg strippa og fødte senere den nattan. Og når vannet gikk så var det kjempe lite fostervann. Jm ble faktisk litt usikker på om vannet hadde gått, men jeg hadde jo født før å visste det og kjente det jo litt.

Takk for svar! =)

Kanskje jeg produserer mer fostervann da, siden jeg merker mer... hehe...
Kan jo komme fra meg selv, har aldri tenkt på at det er det det kan være...  Syns bare det var litt sånn småcreepy med de lydene ;P

Back
Topp