Fostervann - utflod - ?

Trinusn

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Julibarna 2019
Septemberlykke 2021
Udelikat spørsmål! Meeen, lurer man så lurer man...

Hvordan merker man om det er fostervann som kommer ut eller bare mye utflod?

Føler at noe er annerledes i dag, uten å heelt kunne sette fingeren på det.. Går jo på lutinus tabletter (vaginale), og det er jo litt søl å gå på disse, men føler det har vært så masse i dag..

Unnskyld for en udelikat tråd.. :p

Jeg vil kanskje tro at utflod er mer slimaktig. Fostervann er veldig tyntflytende, som tiss eller vann. Eller, d var d på meg sist i hvertfall ;)

Jeg går også på Lutinus, og enkelte dager er det mer enn andre.. Men min er hvitaktig på farge på grunn av Lutinusen, men hvis det er blankt/blakket og mer rennende ville jeg tatt en tlf.. Jeg har fått beskjed om å være litt ekstra obs på sånne tegn hvertfall, i og med at livmorhalsen er så forkortet. Så hvis det er annerledes enn det pleier, er det jo ikke noe galt å i å ta en telefon for sikkerhets skyld

Jeg vil kanskje tro at utflod er mer slimaktig. Fostervann er veldig tyntflytende, som tiss eller vann. Eller, d var d på meg sist i hvertfall ;)

Syns utfloden har vært tynn hele svangerskapet jeg..
Vanskelig dette! Får se det litt an i løpet av ettermiddagen/kvelden :)

Jeg går også på Lutinus, og enkelte dager er det mer enn andre.. Men min er hvitaktig på farge på grunn av Lutinusen, men hvis det er blankt/blakket og mer rennende ville jeg tatt en tlf.. Jeg har fått beskjed om å være litt ekstra obs på sånne tegn hvertfall, i og med at livmorhalsen er så forkortet. Så hvis det er annerledes enn det pleier, er det jo ikke noe galt å i å ta en telefon for sikkerhets skyld

Vanligvis kommer lutinusen ut igjen om morningen til meg når jeg går på do for å tisse, og da er det tydelige rester av tabletten med.. Nå syns jeg det var mer tynt og blankt..

Men nå har jeg ikke merket noe på en stund, var ikke masse heller, ble bare så overrasket..

Jeg tror det er vanskelig for oss å alltid se forskjellen. Ring føden hvis du er usikker, er de også usikre ber de deg nok komme inn for en sjekk.

Back
Topp