fostervann..? oppdatert

malrodien

Gift med forumet
spør her og jeg.. i går randt det litt ut av meg.. tenkte ikke noe over det akkurat da. men senere merket jeg at jeg fortsatt var bløt i skjeden og det luktet kvalmende søtt. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare lukten. det fortsatte bare videre i dag. det renner liksom ikke men... [&:]. syns den lille har rørt lite på seg både i går og i dag, og har i grunn blitt litt urolig nå.. kan det hende at jeg lekker fostervann? trodde jeg gjorde det i uke 30, men det var fordi det bare randt ut  av meg... denne gangen lukter det liksom også.. [:(]

Jeg ville nok kontaktet lege, jordmor eller fødeavdelingen var jeg deg...
Ikke sikkert det er noe, men bedre å få det sjekket ut iallefall!
Lykke til!!

Ville ringt jeg og.. Er ofte veldig fuktig der jeg og, men det er nok pga jeg er veldig veldig varm..! Ser andre sier man skal ta på seg et bind (libresse) og gå med det litt og se om det fylles liksom.. Så kan de bruke det å evt. sjekke på føden og..
Lykke til da! Om det ikke kommer masse så fylles det jo på igjen med fostervann, men som sagt så ville jeg ringt å spurt jeg.. Iallefall for din egen del..!

dette va det somme som skjedde på meg på torsdag,eg fekk beskjed om å ta på mg ett bind.ring føden så kan du jo gå opp å sjekke bindet der.er det fostervann så blir du innlagt.sannsynligvis så er det bare urin.men eg hadde ringt for sikkerhets skyld

TRor jeg ville sjekket opp dette! Bedre å sjekke en ekstra gang i tilfelle du lekker fostervann!

Lykke til!

fikk komme på sykehuset for å sjekke.. de sa det ikke var noe godt å gå beskymret... på sykehuset målte dem aktiviteten til bebyen, som har vært litt liten de siste dagene. men på sykehuset kvikna han jaggu til og ble helt hyper der inne[:)] (noe som var veldig bra) jordmora tokk ingen fostervanns test fodi hun mente det kunne ha sammenheng med en pencilin kur jeg tokk i forrige uke (type inn i skjeden) så den kan ha gjort det slik at det kommer litt veske og at det lukter søtt.. men om det ble mere, måtte jeg komme innover igjen for å ta den testen. men det var utrolig godt å få sjekket meg ut litt og å få pratet med en jordmor om beskymringene,,,....[:D]

Ja håper virkelig at du ikke merker noe mere framover nå!
Og godt å høre at alt står bra til med deg og den lille i magen din!!!

Flott at du fikk sjekket det opp. Jeg spurte legen min om det samme. Ikke fordi jeg hadde lekket, men fordi jeg lurte på hva jeg skulle gjøre hvis jeg trodde at det skjedde. Da svarte han at jeg mått kontakte føden og få det undersøkt. Jeg skulle aldri vurdere det selv, eller bekymre meg. Da er det bedre å sjekke en gang for mye enn for lite.

Back
Topp