Fostervann? Lukt?

ToSmå2010

Forumet er livet
Kom hjem etter å ha henta snuppa i bhg istad.. Og når jeg satte meg ned for å kle av henne, kjente jeg at jeg ble våt mellom beina.. Det fortsatte å renne.. Jeg gikk på do og hadde blitt våt igjennom.. Ikke sånn kjeeempe mye, men en god del..

Jeg prøvde å lukte på det, og det lukta ikke urin. Jeg har hatt litt problemer med litt små lekkasje av urin, så jeg vet godt hvordan det lukter.. [8|] Vet jo folk sier at det lukter litt søtlig, men altså.. Hva er en søtlig lukt? Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men det lukta ikke urin/utflod. En merkelig lukt egentlig.. [:-]

Jeg skifta og gikk på kjøkkenet for å tømme sekken til snuppa, når jeg kom på badet igjen hadde det kommet litt mer.. Når jeg setter meg på do så drypper det litt innimellom.. Blir veldig usikker på hva jeg skal gjøre[>:] For jeg sitter her alene med snuppa og en telefon jeg ikke får ringt med, er tom for penger på kortet[&o] Kan såklart få mamma til å komme osv. Men føler det blir litt mye styr.. [:-] Kan jeg bare se det ann litt tror dere??[&:]

Eg ville ringt føden.. det e farlig å gå for lenge om det e fostervann.. og om det ikkje e fostervann så har du i det minste sjekket det ut, og fått beroliget deg sjøl..[:)]

hmm ja..
jeg tok på meg ett bind, og det har blitt litt vått.. Så jeg får vel prøve å ringe..

oi ja da må du ringe!!
håper det går bra!! lykke til!

Oi oi spennede å se hva de sier da, de vil sikkert ha deg inn på en sjekk[;)]

Jeg syns det lukter sæd, jeg.. 

Ville ringt jeg og! Masse lykke til![:D]

HUSK OG OPPDATERE OSS!!
DU VEIT VI IKKE KAN SITTE HER UTEN Å VITE NOE!!

ORIGINAL: Heidi10

HUSK OG OPPDATERE OSS!!

for vi er IKKE nyskjerrige, altså!!

ORIGINAL: Lillebollå

HUSK OG OPPDATERE OSS!!

for vi er IKKE nyskjerrige, altså!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! IKKJE litt engang[8D][8D][8D]

HUSK OG OPPDATERE OSS!!

Hehe jeg vet godt at det ikke går ann å la være det nei[8D]
Nå har jeg hvertfall snakket med føden, og jeg måtte komme med en gang.. Hun syns det hørtes veldig ut som fostervannet..

Så jeg sitter å venter på søstra mi som må kjøre meg, for typen får ikke dratt fra jobben siden han er der alene...[:-]
Om det skulle være noe så sender jeg en melding til lillebebis[;)]

Lykke til![:)]

ORIGINAL: Sicily

Jeg syns det lukter sæd, jeg.. 

Ja, det lukta ikke noe særlig godt det som kom.. [:-]
Kanskje litt sånn sædlukt.. Ikke urin hvertfall..

Masse lykke til! Vi krysser fingrene for deg[:D]

lykke til da!!
krysser fingra for deg!! [:)]

Masse lykke til :)

Masse lykke til på føden[:)]

Masse lykke til

Back
Topp