fostervann lekkasje??

Junemamma

Elsker forumet
Har de siste ukene kommet noe ut som det er vanskelig for meg å analysere. Eg har hatt en del utflod i svangerskapet men det ser ikkje ut som de er det. Har tenkt litt på urin lekkasje siden babyen ligger så langt nedi bekkene å presser men syns ikkje de har urin lukt.
det kommer ut puljevis noen ganger til dagen. det kommer selv om eg ligger på sofaen å slapper av.
Tanken som har slått meg er om det e fostervann som lekker..??

Noen som har opplevd fostervann lekkasje og kan fortelle hvordan dere opplevde de??

Kan du ta deg en tur til legen/jordmor for å få det sjekket..? Ikke bra hvis du lekker fostervann..

Sniker foresten bare[:D] Og ønsker deg lykke til[:D]

Jeg trodde jeg gjorde det, og ringte føden.

De ba meg legge en klut i trusa, og gå med den 1 times tid, om den ble bløt som en babybleie var det fostervann. Men oss ville de ha inn til en sjekk, og det viste seg å bare være utflod. Legen sa at de fikk mange slike henvendelser, og var bare å ringe igjen. Legen sa også at utfloden ble tynnere nærmere fødsel, og at den rant litt når man reiste seg, slappet av osv.

Men ring om du er bekymret, det koster 1 telefon, og du kan få et godt svar. Jeg angrer ikke på at vi ringte, og dro inn til sjekk. Ville gjort det igjen.

jeg spurte jordmoren min om dette, å da sa hun det er fostervann viss det renner ut hele tiden, det slutter liksom aldri.. Å hvis det har lekket så lenge som du sier, sa jordmoren min at du blir syk...

Men vet jo ikke, men er du usikker kontakt føden

okei. Tusen takk for svar :)
Eg skal til kontroll på tirsdag hos jordmor så eg kan la det vente til da.

Ta med ett brukt truseinlegg eller bind som du har lekt i, så kan hun sjekke om det er forstervann [:)]

Back
Topp