Fostervann? Ekle detaljer

bakemamma

Elsker forumet
Dere som har litt kjennskap til fostervann vs. utflod...

Våkna av at jeg måtte veldig på do nå, og kjente jeg ble litt våt i trusa da jeg reiste meg opp.
Gikk på do, tørka meg godt. Og i trusa var det noe gråaktig med litt slim. Ikke slimproppen. Lukter litt søtlig, men ikke kvalmende mye.

Står ved vasken og vasker henda, og der renner det litt grått ned låret. Har på bind nå, men kjennes ut som om det kommer litt mer hver gang jeg røre meg...

Kan det være fostervann som lekker?
Har forsåvidt gått med småknip i magen de siste dagene, ingenting regelmessig. Ikke noe som gjør kjempevondt heller...

Sambo gikk nettopp på jobb, og guttungen kommer snart hjem. Nå aner jeg ikke hva jeg helt skal gjøre... Tenkte jo å ringe føden selvfølgelig, men vil se om dere er litt raskere først ;-)

Det kan være det. Du burde få sjekka det pga infeksjonsfaren. Når du skriver at det kommer mer hver gang du beveger deg så høres det litt sånn ut altså. Spennende :)

Hmm.. Vet jeg har vært utålmodig altså, men passer faktisk dårlig denne helga, så da er det vel typisk om det skulle starte nå :-p

Da tar jeg en kjapp telefon, så kommer jeg tilbake med oppdateringer etterhvert....

Traff på en hyggelig JM. :-)
De har vaktiskifte nå, men sa at jeg kunne komme til en kontroll. Jeg vil vente litt sa jeg, så hu sa at etter 16 ville være best. Da slipper jeg å måtte vente pga vaktbytte i allefall.
Hu mente at det er 50% sjangse for at det kan være utflod også bare, men skulle nå sjekke opp i det uansett :-)

Så da prøver jeg å få tak i noen som kan kjøre meg etterpå, så får vi heller se hvordan det går da. Lar fremdeles sambo få være på jobb foreløpig ;-)

Ja, hørtes ut som fostervann ja. Hos meg kjente jeg det plutselig begynte å renne når jeg lå å sov. Reiste meg opp og løp på do og det rannt, stoppet og så fort jeg reiste meg opp så begynte det å renne igjen. Trodde aldri det skulle stoppe! Måtte tilslutt ta en bleie av datteren min så vi fikk reist inn på føden.

Så bra du får sjekket det opp Er hodet festa?

Back
Topp