fosterlyd

Er2020året

Forelsket i forumet
Hei dere [:D]

Var til legen idag for å finne fosterlyden, fordi hun ikke hadde funnet den før men pulsen hadde den fanget opp hver gang. så idag fant hun fosterlyden, endelig!

Men det jeg lurte på var at en plass på magen var pulsen 200 og litt lengre ned var den 155. Har dere opplevd dette? kan det være tegn på to? [:)][8|] pluss at barnet lå veldig langt ned, under buksekanten.. jeg er i uke 16.

Det var jo rart med to ulike pulser, da. Men aner ingenting om det kan være to, selvom jeg også hadde tenkt den tanken med det samme. Sa ikke legen noe om det da?
Blir spennende når du skal på ultralyd å se [:)]

Var på ul i dag, og babyen her ligger også veldig langt nede. Den lå og sparket rett mot urinblæra[:)] Jeg er i uke 18+4.

Min ligger lang nede enda, eg er 19+6, babyen beveger seg heile tiden

ORIGINAL: valsbu

Var på ul i dag, og babyen her ligger også veldig langt nede. Den lå og sparket rett mot urinblæra[:)] Jeg er i uke 18+4.

Hehe.. akkurat det samme gjorde min også:) Ikke rart at jeg må tisse så mye!

Blir spennende å se på ul om det er to da:) men kan jo hende at pulsen din og babyen sin slo inn samtidig. Har absolutt lite peiling.

Jeg har hørt at ingen fostre har lyd på over 180, så tviler på at det er fosterlyd dette...

Hos meg kjenner jeg også bevegelse veldig langt ned :)
Har stor mage - føler jeg selv, men sparkene er allikevl under bukse kanten ;)

Back
Topp