Fosterlyd

Aprilbaby

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
Noen som har prøvd å spille av Fosterlyd for baby? Kom over det på YouTube i går....babyen min holdt på å våkne på vanlig vis med skrik, uro, vridde seg fram og tilbake, for en halvtimes tid siden. Før han rakk å
Våkne helt la jeg ipadn ved øret hans med fosterlydavspilling bare som et lite eksperiment....vel han sovnet tungt etter 1 minutt igjen. Nå har jeg fått stelt meg, kokt kaffe, ryddet litt...hehe, føler meg litt slem men. Har aldri skjedd før:)ImageUploadedByBV Forum1433576947.077053.jpg

Noen som har prøvd å spille av Fosterlyd for baby? Kom over det på YouTube i går....babyen min holdt på å våkne på vanlig vis med skrik, uro, vridde seg fram og tilbake, for en halvtimes tid siden. Før han rakk å
Våkne helt la jeg ipadn ved øret hans med fosterlydavspilling bare som et lite eksperiment....vel han sovnet tungt etter 1 minutt igjen. Nå har jeg fått stelt meg, kokt kaffe, ryddet litt...hehe, føler meg litt slem men. Har aldri skjedd før:)Vis vedlegget 120322
Ikke Fosterlyd jeg egentlig menge...."womb sound"

Ikke testet akkurat den, men har søkt på white noise på YouTube. Funker også. Samboer lo godt da han så at videoen var sett 1 million ganger :p

Funket på min overtrøtte utrøstelige gutt!

Back
Topp