Fosterlyd

Monkaponka

Forumet er livet
I dag var jeg på svangerskapskontroll og jeg fikk høre det lille hjertet banke.
Jeg fikk en utrolig fantastisk lykkefølelse jeg ikke visste var mulig[:D] Er så glad at jeg bare gråter[:(] å[:(] i dag, det er jo lykketårer og dem har det begynt å bli mange av.. he he..

Åja, det er en fantastisk lyd, husker godt da jeg hørte den første gangen jeg også, begynte nesten å gråte[:)]

utrolig herlig å høre...
det går mer opp for en at det faktisk er ett menneske inni magen...[:)]

En helt utrolig lyd, spesielt forste gangen. Det er fortsatt morro, men aa hore bevegelsene er like artig! Langer ut spark og slag i alle retninger :o)

hihi[:)]

åhh. gleder meg villt til jeg begynner å kjenne noe[:D]

Så gøy da, Monicus! [:)]
Husker veldig godt hvordan den følelsen var! Helt utrolig!! [:D]

å ja..det er kjempe morro!! Gleder meg hver gang jeg får sjansen jeg.... [:)]
En mnd til neste gang, MEN....skal bli kos for det..hehe!!

Lykke til videre!

Må jo være helt fantastisk å høre hjertet til barnet sitt!

Gleder meg skikkelig til det er min tur, og ser for meg at det blir mye sipping når det skjer:-)

M

MaritK, Det var bare så vidt jeg fikk lov til å høre fosterlyden fordi den er vanskelig å finne når man er bare 12 uker på vei. Lettere når man er 16 sa han, men vi fant den og jeg jublet. Utrolig følelse det der, endelig gått opp for meg at det bor noen inni der[:D]

MaritK - fikk ikke med meg hele du skrev. Hvis du skal på ul så vil du i allefall se at hjerte banker[:D] vet ikke om det er lyd(da jeg ikke har gjort det selv enda) men det er det helt sikkert...

Back
Topp