Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen som er fosterhjem her?
Vi har begynt å tenke på å bli fosterhjem, og ønsket er baby/små barn da vi er forholdsvis unge enda. Er det noen som har erfaring eller vet litt om prosessen?
Måtte dere eie hus for å bli fosterforeldre, og fikk dere velge om dere tok i mot små barn eller ungdommer?Vi er fosterhjem. Ble godkjent etter PRIDE kurs i 2015/16. Da var vi 23-24 år. Har hatt en plassering siden vi ble godkjent og det aktuelle barnet bor hos oss enda.
Stor klem til degJeg er vokst opp i fosterhjem. Så jeg støtter alle som vil det, men husk at det kan være du må gi fra deg barnet etterhvert. Det er så mange grunner til at barn blir plassert i fosterhjem og for min del så var det at mamma har en dødelig sykdom som hun i dag lever godt med uten symptomer. Så jeg flytttet hjem til min mor når jeg var ferdig med barneskolen, da hun var "frisk" .
Så husk på at fosterhjem for baby vil ikke tilsi det samme som adopsjon.
Måtte dere eie hus for å bli fosterforeldre, og fikk dere velge om dere tok i mot små barn eller ungdommer?
Stor klem til deg
Vet det. Har hatt en fosterbror i maaange årlurte bare på prossessen i alt.
men, takk