Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jeg ganske sikker på at noen her inne er. Mener å ha lest det før.
Er dere det? Eller skal dere bli?
Vi vurderer men har ikke helt landet på avgjørelsen... så derfor hadde deg vært hyggelig å kommet i kontakt med noen som er det for å høre litt erfaringer og tanker [emoji4]
Foreldrene mine er det, om det hjelper på noe vis [emoji28]
Venninnen min er fosterforeldre. De hentet en liten gutt på sykehuset.. i første omgang skulle de være et beredskapshjem. Gutten var der første 4 mnd. Så ble han fluæyttet tilbake til foreldrene i 3 mnd. Så gikk ikke det så bra. Så ble han flyttet tilbake til venninnen min. De har hatt han siden. Nå er gutten 6 år. De er fortsatt fosterforeldre for han, og muligheten til å bli flyttet tilbake til de biologiske foreldrene er lik null. De ønsker å adoptere han etterhvert. Han har bodd der hele livet sitt, og vet ikke om noen annen familie.
Jeg og samboer er selv fosterbarn, så har erfaring fra det perspektivet.
Vi har planer om å bli det selv når guttungen blir eldre
Jeg har vært fosterbarn. Tanken om å være fosterhjem har slått meg men om det blir en realitet blir gjenværende å se![]()
Tror ikke jeg skal gå så mye i detalj.. Men nei, det har de ikke. Barnevernet har feilet veldig med sin del, på så mange måter.. Ikke vært særlig bra altså.. Men tror de føler det er veldig givende, mtp barnet. Og alle rundt merker betydelig forskjell på ungen, så det merkes at de utgjør en forskjell!Hvordan synes de det er? Har de mest positivt å si om oppgaven?![]()
Vi er fosterforeldreVi har ei jente på 17 år. Hu har vert hos oss i flere år. Vi et familiehjem via Aleris.
Tror ikke jeg skal gå så mye i detalj.. Men nei, det har de ikke. Barnevernet har feilet veldig med sin del, på så mange måter.. Ikke vært særlig bra altså.. Men tror de føler det er veldig givende, mtp barnet. Og alle rundt merker betydelig forskjell på ungen, så det merkes at de utgjør en forskjell!
Den går, men kontakten der er jo minimal. Samvær på minimum, og fosterbror ringer gjerne en av dem kanskje ukentlig eller noe.. Usikker på om hvor mye kommunikasjon det er ellers, men..Nei kanskje greit å ikke gjøre det på et åpent forumhvordan går kommunikasjonen med bio foreldre? Vet du det?
![]()
Den går, men kontakten der er jo minimal. Samvær på minimum, og fosterbror ringer gjerne en av dem kanskje ukentlig eller noe.. Usikker på om hvor mye kommunikasjon det er ellers, men..