Fosteret beveger seg:-)

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Kjente idag for første gang bevegelser på hva jeg tror eg fosteret:-) kjentes ut som en blanding av fiskehale som slår og bobler

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Kjente idag for første gang bevegelser på hva jeg tror eg fosteret:-) kjentes ut som en blanding av fiskehale som slår og bobler

Så spennende! :-D Er det din første? :-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Gleder meg til jeg også kjenner bevegelse.. Men må vel vente noen uker til..:-P

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Hadde ikke forventet noe enda selv før om noen uker. Men det kunne ikke være noe annet enn fosteret:-)

Hvor langt er du på veg? Jeg er bare 12+ 6, men jeg føler jeg kjenner noe selv. Vet det er for tidlig? Men det føles ut som bobbler!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hvor langt er du på veg? Jeg er bare 12+ 6, men jeg føler jeg kjenner noe selv. Vet det er for tidlig? Men det føles ut som bobbler!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg er 14+2... usikker hvor tidlig en kan kjenne bevegelse

Første gang jeg var gravid så er jeg ganske sikker på at jeg kjente noe bevegelse da jeg ca var 13+4. Jeg var i syden og spiste en kald is. Det skjedde igjen en gang etter det og da skjedde det ikke igjen før rundt uke 20, of da kunne hulerboermannen kjenne det også. Alle som har tatt ul og sånn mener at det er noe jeg innbiller meg og at det bare er luft og tarmer som flytter på seg og sånn, men jeg er fortsatt ganske sikker.
I dag er jeg 14+3 og har ikke kjent noe enda annet enn at det strekker og sånne ting og man skal jo egentlig kjenne det tidligere med nr 2... Eller kanskje jeg bare vet bedre denne gangen? Når det virkelig skjer så er dere egentlig ikke i tvil om hva det er.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Back
Topp