Fosterdiagnostikk

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
Dere som skal ha fosterdiagnostikk, hvilken uke skal dere ta den? Jeg fikk innkalling om 24 dager, da er jeg 12+6.
Det føles utrolig lenge til:p
 
Jeg skal på fredag, da er jeg enten 12+1 ut fra tidligere UL eller 12+4 ut fra siste mens.
 
Jeg skal neste torsdag, når jeg er 13+0. Skal ha ul og dobbeltest, aka KUB.
 
Skal først på Ul i uke 8 (skal på mandag neste uke når jeg er 8+5) og så skal jeg tilbake i uke 12 ish, men kommer til å be om NiPT, siden kromosomavviket som skjedde sist ikke kan kalkuleres frem til via kub :)
 
Helt riktig, jeg ble sendt hjem igjen for å så komme tilbake om 4 uker. Veldig surt da jeg ringte i forkant og dobbeltsjekka om det virkelig stemte.
Veldig kjipt at du fikk feil info først..for sånne små ting går man jo rundt og gleder seg til å få gjort.. Ventetida er utrolig lang innimellom, fortsatt 3 uker igjen til meg også
 
Jeg skal til Ullevål den 7. oktober. Da er jeg 12+4. skal få NIPT
 
Veldig kjipt at du fikk feil info først..for sånne små ting går man jo rundt og gleder seg til å få gjort.. Ventetida er utrolig lang innimellom, fortsatt 3 uker igjen til meg også
Ja og med lang reisevei ble det en skikkelig bomtur. Da er det bare å vente litt til :)
 
På torsdag , ca 12+2 da :)
 
Back
Topp