Fosterdiagnostikk

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
I uke 13... er det innvendig eller utvendig ul?

Hadde utvendig på Riksen denne uka, var akkurat 13+0.
Så bra :)
Da du tok blodprøvene, tok det lang tid?
Jeg prøver å beregne hvor lang tid jeg må ha for å rekke ul-timen etter blodprøven.. har nesten 4 timer å kjøre og alle minutter teller om morgenen når det gjelder soving :D

Så bra :)
Da du tok blodprøvene, tok det lang tid?
Jeg prøver å beregne hvor lang tid jeg må ha for å rekke ul-timen etter blodprøven.. har nesten 4 timer å kjøre og alle minutter teller om morgenen når det gjelder soving :D
Det tok ikke så lang tid, maks ti min. Var ei før meg i køen bare. Men jeg tok ikke blodprøvene samme dag, men noen uker før. Da tok jeg dem på en annen avdeling av riksen, vet ikke om det samme gjelder for deg når du tar dem samme dag?

Det tok ikke så lang tid, maks ti min. Var ei før meg i køen bare. Men jeg tok ikke blodprøvene samme dag, men noen uker før. Da tok jeg dem på en annen avdeling av riksen, vet ikke om det samme gjelder for deg når du tar dem samme dag?
Jeg må bort i forskerveien.. sikkert samme sted som deg. :)

Jeg tok først blodprøver på Riksen, og noen uker etterpå innvendig ultralyd på Ullevål. Da var blodprøvene klare slik at jeg fikk resultatet rett etter ultralyden. :)

Jeg hadde utvendig, men hun byttet til innvendig halvveis. Hadde et myom i livmorveggen som gjorde at hun ikke så så godt.

Hadde både innvendig og utvendig i uke 14. Skulle sjekke de ikke så bedre innvendig enn utvendig

Det er utvendig :)
Jeg måtte også inn til samtale ang hva de evt kan avdekke og valg deretter.. tror hele greia tok ca 1 time!
Har du ikke fått et klokkeslett? :)

Det er utvendig :)
Jeg måtte også inn til samtale ang hva de evt kan avdekke og valg deretter.. tror hele greia tok ca 1 time!
Har du ikke fått et klokkeslett? :)
Joda, men jeg må ta blodprøven på samme dag - og rekke det før timen til ultralyd.. og rekke å kjøre. Som tar ca 4 timer ifølge gugel.. :)

Joda, men jeg må ta blodprøven på samme dag - og rekke det før timen til ultralyd.. og rekke å kjøre. Som tar ca 4 timer ifølge gugel.. :)

Ok, jeg gjorde også det, men fikk klokkeslett til begge deler!
Lykke til uansett, det kommer til å gå kjempebra!
Er pgså en av de med mange tap/sa , så vet hvordan det føles, men kom i mål tilslutt :)
Når su har kommet så langt er oddsen høy
<3

Ok, jeg gjorde også det, men fikk klokkeslett til begge deler!
Lykke til uansett, det kommer til å gå kjempebra!
Er pgså en av de med mange tap/sa , så vet hvordan det føles, men kom i mål tilslutt :)
Når su har kommet så langt er oddsen høy
<3
Fikk bare beskjed om at blodprøve kunne tas mellom klokka da og da :)
Håper alt går bra ja - har jo vært her en stund nå og sett hvem som henger igjen her dessverre. Men godt å se du kom i mål :) Har et mål igjen - uke 16. Da mista jeg den andre gangen, og kommer jeg hel dit så tror jeg at jeg kan slappe av :)

Håper alt går bra ja - har jo vært her en stund nå og sett hvem som henger igjen her dessverre. Men godt å se du kom i mål :) Har et mål igjen - uke 16. Da mista jeg den andre gangen, og kommer jeg hel dit så tror jeg at jeg kan slappe av :)

Ville bare fortelle at blodprøvetakingen stengte kl. 13 da jeg var der. Har også noen timers reisevei og ringte på forhånd for å være sikker på å rekke det. Fikk vite at det var åpent til kl, 15, så stresset ikke. Var bare flaks at jeg var der 15 min før de stengte...

Lykke til! :-)

Ville bare fortelle at blodprøvetakingen stengte kl. 13 da jeg var der. Har også noen timers reisevei og ringte på forhånd for å være sikker på å rekke det. Fikk vite at det var åpent til kl, 15, så stresset ikke. Var bare flaks at jeg var der 15 min før de stengte...

Lykke til! :)
Takk :)
Det sto 13 i brevet jeg fikk med info så har planlagt å ta den først. Sen ul :D
Og så gruuusomt å stå opp så tidlig... jeg som ikke drikker kaffe :hungover::hungover:

Det de kunne opplyst om i brevet var den halvtimen med lunsj jeg selvfølgelig traff rett på... kommer ikke inn. Tissatrengt og sulten.. :bag:

Je g heier på deg :). Håper det gikk bra på ul idag! <3

Back
Topp