Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, så godt å høre!Jeg var i uke 12. Hadde duo og trippeltesten. Ført var vi til samtale, så blodprøve, og deretter ul på kvinneklinikken. Alt så fint ut, så var ingen grunn for meg å ta fostervannsprøve. Skal inn for organrettet ul i neste uke for å se om alt er fint. Det er vanlig ul på magen og blpr. Er et enkelt stikk. Var de undersøkelsene jeg hadde ihvertfall!
Okej, så fint da, trodde man måtte ta fostervannsprøve eller morkakeprøve, så fikk litt småpanikkJeg skal også på riksen i morgen for fosterdiagnostikk nr.2 veldig god opplevelse etter forrige gang, bare en ganske kjapp ultralyd egentlig
Okej, så fint da, trodde man måtte ta fostervannsprøve eller morkakeprøve, så fikk litt småpanikk
Det går nok veldig greit skal du se! De er veldig dyktige også! Siden du må inn Pga en hjertenedisin du går på vil jeg tro du skal på samme opplegg som meg siden min grunn også er hjerterelatert! Lykke tilÅ, så godt å høre!
Godt å høre. Tusen takkVar ganske nervøs jeg å, hehe men bare ul av dyktige leger, blir spennende, lykke til!
Jeg tok et kjempetidlig fly fra Ålesund, så har hatt masse ekstra tid på å være nervøs, men forhåpentligvis går dette helt fintJeg skal til fosterdiagnostikk den 27april først oul så til overlege for fosterdiagnostikk har vært kjempe nervøs for hva som skjer på en sånn time :/ aldri hatt det før enda dette er nr 4.
Ja, det gjør vel det Men er nok ekstra nervøs siden jeg skal inn alene. Satser på at alt er bra og at det ikke er skummelt i det hele tattDet går nok veldig greit skal du se! De er veldig dyktige også! Siden du må inn Pga en hjertenedisin du går på vil jeg tro du skal på samme opplegg som meg siden min grunn også er hjerterelatert! Lykke til
Jeg tok et kjempetidlig fly fra Ålesund, så har hatt masse ekstra tid på å være nervøs, men forhåpentligvis går dette helt fint
Er her jeg har mine årlige kontroller og her jeg skal føde pga hjertesykdommen min.Men koffør må du til Riksen? Førr mæ hva det nok å møte overlegen på UNN tromsø???
Er her jeg har mine årlige kontroller og her jeg skal føde
Da er vi to cris10na litt godt å ikke være "alene"Er her jeg har mine årlige kontroller og her jeg skal føde pga hjertesykdommen min.
Det gikk kjempefint, var heldigvis bare en utvidet ul og alt var i skjønneste ordenDa er vi to cris10na litt godt å ikke være "alene"
Håper alt gikk fint i dag