Fosterbevegelser?!

Lillebolle

Betatt av forumet
MayDay2021
Noen som har kjent noen bevegelse i fra lille i magen?
Jeg er 12 uker og ganske sikker på at jeg kjente noe i går og i dag!
Er andregangsfødende og kjente det veldig tidlig med førstemann:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hvordan kjenner du det? Har ikke kjent noe enda men det gjorde jeg ikke før i uke 16 sist

Hører litt et hjerte langt ned i magen. vis jeg ligger på magen syntes jeg. men ikke noe annet.

Jeg kjente ikke bevegelser skikkelig før uke 22-23 forrige sv.skap - hadde da morkaken foran :) bobling og sånn fra uke 17-18 omtrent :)

Oy ja det hørtes veldig tidlig ut... Trodde ikke de var store nok til å bevege seg så mye at det var mulig å kjenne enda en gang, men jeg undervurderer ikke en mor som sier at hun kjenner, de har som regel rett ❤️ fantastisk betryggende da å kjenne bevegelser så tidlig, da vet du at det står bra til der inne!

Sent from my iPhone using BV Forum

beklager..sikkert bare jeg som er teit..
Det er nok dun egen puls du hører ;) teit er du ikke ;) mange førstegangs som tror de kjenner bevegelse, men så er d bare tarmbevegelser (luft) andregangs kjenner det ofte tidligere fir de ver hva som er hva fra sist gang ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Eg tror mer mer eg kjenne det.. nesten som bitte små små spark eller små bevegelser... kjenne d kver dag og ofte... når eg legge ein kald klut på magen komme d... åså når eg spise avogte...og avogte når eg stryke på magen....dette e mitt andre barn..men 3 graviditet gjekk te uke 17 sist før eg mista...

Jeg begynte å kjenne med første i uke 16, med andre i uke 15. Men jeg hadde problemer med masse luft i magen, så kanskje kunne kjenne før. Men etter uke 15 er jeg helt sikker at det er babyen som svømmer i magen :) Første gang var følelse at det er sommerfugl i magen, men nå i uke 22+3 kjenner jeg godt når han snur seg, mannen kjente dette også endelig :)

Ja altså er sånn bobling eller no ;) men kjenner det best når jeg ligger på ryggen med beina høyt eller beina mot magen! Føler selv det er tidlig og er jo ikke spark i den forstand jeg kjenner.. Hjertelyden har jeg hørt med doppler siden jeg var 8+4. Fineste slag mellom 159-177 :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hm det kan ikke rett og slett være hikke du kjenner så tidlig da?

Sent from my iPhone using BV Forum

Her også trur jeg at jeg kjente spark i dag! Er 13 uker..tredje graviditet..låg på stranda og kjente bowling helt nede..kjentes akkurat ut som svake spark..slik jeg kjente første gang i de forrige svangerskapa men da var jeg jo rundt 16 uker,så tenker også at det er allt for tidlig.

Nå kjente jeg det igjen ! Kan jo ikke være det? Er 13 uker..er jo litt tidlig? Kjennes ut som bobling..

Kjente bevegelse i uke 14 med første har kjent bevegelse nå allerede. Ikke så ofte med når jeg kegger meg for å hvile eller sove kommer det ett eller to små flaks inni der. Jeg Kjenner forskjell på bevegelse i livmora og tarmgass fra sist.

Back
Topp