atakama
Blir kjent med forumet
Jeg er førstegangsgravid og rimelig sikker på at jeg har kjent liv siden uke 15. Nå er jeg i uke 18 og babyens bevegelser er blitt bittelitt sterkere. Det kan ligne litt på rumling i magen men er mer konkret, som et lite tapp inne i magen. Spesielt sikker er jeg når jeg ikke har luft i magen, med luft i magen er det litt vanskeligere å skille ut hva som er hva.
Jeg har forresten sluttet å si det til venninner, for det er så mange av dem som blir veldig påståelig med at det er altfor tidlig å kjenne noe og bruker masse krefter på å overbevise meg om at jeg tar feil. Jeg skjønner ikke helt vitsen med det da. Hvorfor er det så viktig at jeg ikke skal kjenne noe? Jeg synes jo det er veldig kjekt og betryggende.
Jeg har forresten sluttet å si det til venninner, for det er så mange av dem som blir veldig påståelig med at det er altfor tidlig å kjenne noe og bruker masse krefter på å overbevise meg om at jeg tar feil. Jeg skjønner ikke helt vitsen med det da. Hvorfor er det så viktig at jeg ikke skal kjenne noe? Jeg synes jo det er veldig kjekt og betryggende.