fosterbevegelse

~lenemoren76~

Elsker forumet
Hei, jeg venter andre mann og er i min 14 uke,innbiller meg at jeg har kjent den lille,men husker ikke hvor tid jeg kjente liv første gang med min sønn. det er 9 år siden jeg var gravid i dette stadiet sist.[&:]når kjente dere liv?????

20 uker på vei kjente jeg liv. men jeg er førstegangs fødende og veit ikke hva jeg skal kjenne etter. så det tar da lengere tid. men nå kjenner jeg nesten ingenting lengere... nesten bare når jeg drikker saft.. hehe.

hehe den lille liker ikke saft da[:D] mener fosteret kjennes ut som en liten spurv som pikker.

mente for meg som er i 14 uke. er jo ikke store babyen som ligger i magen min.

jeg veit ikke helt hvordan jeg skal forklare hva jeg kjente... men det var på en måte sånn "glop" lyd. su tar et glass opp ned i vannet.... men nå var jo min eldre enn din da...

Hei.
Jeg venter også min andre mann og nå kjente jeg liv rundt i uke 16 og med første var jeg 20 uker på vei før jeg kjente liv.

det kommer det kommer bast.. hehe

Jeg kjente liv i uke 18 første gang, føltes som om en boble som sprakk.
Nå er det full rulle i magen fra morgen til kveld, noen ganger er det faktisk litt ubehagelig. Særlig når hun sparker på blæra...he he....

Ellers så er de sparka høydepunktet på dagen for meg, og nå for min samboer som også kjenner ting på utsiden.[:D][:D][:D][:D]

Hei på deg...
Er nok rett at du har kjent liv![:)]
Mor vet det vet du...[;)]
Jeg venter nr 3 nå,og siden termin ble flytta ved Ul har jeg kjent liv siden uke 12.
Litt tidlig,men kan ikke ha vært noe annet jeg kjente da...
Har kjent liv hver dag siden jeg var 19 uker!Kjempe herlig!!![:D]

ja er nok det jeg har kjent da laaaaangt inni magen min.[:D] kjekt dette.mener jeg var like langt med sønnen min når jeg kjente det,men er ikke altid like lett og huske.

Er ikke alltid greit nei...
Med første her kjente jeg de første sparka rundt 18 uker,med nr 2 var det rundt 14-15 uker! Ikke helt sikker...Med han fikk jeg flytta termin med 3 uker og!

hmm, jeg og inbiller meg at jeg har kjent liv, det føles som om litt bobling på en måte, og noen ganger som sånn leamus hvis dere vet hva jeg mener... kan det være litt liv kanskje???

det er sikkert liv du kjenner. [:)]

Hei nettemor!! Leamus ja, det er en god beskrivelse for det jeg kjente først også. Garantert liv du har kjent da ja [:D][:D][:D]

JIIIPPPPPPIII!!!!
det var det jeg egentlig trodde , men måtte liksom høre om det var noen andre som følte det samme, godt jeg har dere her inne[:)]

Leamus, hadde jeg hørt den beskrivelsen før så..
da har jeg nok kjendt liv i MANGE uker..

Nå først den siste tiden har jeg begynt å merke noe som kan defineres som små spark..
men som noen sier: jeg er godt polstra, da[;)]

Jeg kjente også liv første gang i uke 14 både i dette svangerskapet og forrige. I det første var jeg nok nærmere uke 20 (husker ikke nøyaktig). Det er vel noe med at man vet hva man kjenner, når man har opplevd det før. Kos deg med livstegnene![:D]

tusen takk for det. er kos dette[;)]

Hurra! Jeg kjenner virkelig liv!!!

Etter en gryytidlig frokost i dag har jeg kjendt MASSE liv.. Det føles omtrent som om det er en liten sprettball der inne.. en sånn myk en.. hihi..[:D]

Back
Topp