Fosterbevegelse mellom riene?

BiH88

Blir kjent med forumet
Da virker det som om at det endelig er min tur

Hadde store magesmerter i går kveld. Jeg sovnet til slutt og våknet i natt med noe jeg trur er rier. Smerter nederst i magen som kommer og går ca hver 5. minutt.
Har tatt en varm dusj, hjalp litt på smertene. Men de kom fort tilbake når jeg roet meg ned igjen. Kjenner også tak i nedre del av ryggen. Slimproppen gikk 31. Mars. Men etter dusjen kom det masse slim med litt spor av blod.

Men noe jeg lurer på er, er der vanlig å kjenne bevegelser mellom riene? Her er det en del aktivitet mellom.

Har enda ikke ringt føden. Litt usikker om hvor lenge jeg skal vente.

Jeg fødte i går:) ringte når det var 5 min mellom.. Men var så usikker og tenkte det ikke var fødsel pp gang.. Men kom inn med 6 cm...

Jeg hadde spark mellom riene i alle fall :-)

Jag har desamma som du har nå, akkurat duschat o så tar de seg opp litt når jeg er rolig.
Ikke kommet blod eller slim her..

Da ba de meg komme inn for kontroll. Ligger og venter i spenning :)
Så spennende! :) Du får oppdatere om hva som skjer. Du blir nok sendt til føderom nå! Masse lykke til! :)

Jeg viste at rien kom når han sparket og beveget seg ;)

da ble jeg sendt hjem med 3 cm åpning. Må ringe når riene blir enda tettere.
Kjenner jeg ble ordentlig skuffet. Håper ikke at det stopper helt opp. De ba meg ta 2 paracet og legge meg til å sove.

Vil ikke gå flere dager sånn her. Er sliten nok fra før.

Nedtur å bli sendt hjem igjen, men da slipper du å ligge der å bare vente. Hjemme slapper man av på en helt annen måte! Nå er det iallefall litt igang :) Krysser armer og bein for at det ikke gir seg, og at lille bebisen snart er ute :)

Har fått sove en time nå. Nå er de 5 minutter mellom igjen. Trur det blir en lang dag idag. Gleder meg til å ha han i armene

Kjente bevegelse mellom riene og mens jeg hadde rier og da gjorde det mye vondere!!!! Auch...

Lykke til videre! Snart har du bebisen din!! ;)

Sitter fortsatt hjemme. Prøvde meg på en liten tur ut. Men er så sliten og vond i kroppen at turen ble kort. Jeg gruer meg til enda en natt. Har sovet til sammen 2 timer siden i går morges.

Prøver å tenke på det gode som kommer ut av dette.

Back
Topp