foster som "rister"

lillefoxen

Glad i forumet
nå begynner jeg virkelig å lure her.

føler gutten i magen rister ved gjevne mellomrom. og kan IKKE huske noe lignende fra forrige graviditet.
er liksom en slags during i magen. føles sånn iallefall.

er det noen andre som merker noe lignende? hva ville dere isåfall gjort.

mannen skal ringe til føden/poliklinikk i morgen siden vi skal der i neste uke og enda ikke har fått bekreftelse på timen i posten.

kan be han høre med de.
føles liksom som han tisser, da rister de jo. men mener jo d er litt tidlig nå?

bra d ikke bare er meg, da er d nok naturlig :-)

hei hei[:)] mange mager som rister:) har også hørt at det kan være at de tisser:) *desember 09*

ja, kan kjenne når de tisser, hehe. men jeg trodde ikke de begynnte me det før iallefall uke 30.

ORIGINAL: Rød Sol

Hva? Kan vi kjenne når de tisser?, hehe.. det var noe nytt :-)

Hehehe, dette var nytt for meg også [:)]

sniker fra februar.

de begynner å svelge fostervann ganske så tidlig så da må det komme ut. Fikk beskjed da jeg var på UL i uke 17 at han hadde innhold i urinblæra og tisset reglemessig, det var vist et trivseltegn sa JM på UL.

ORIGINAL: cathrine24

sniker fra februar.

de begynner å svelge fostervann ganske så tidlig så da må det komme ut. Fikk beskjed da jeg var på UL i uke 17 at han hadde innhold i urinblæra og tisset reglemessig, det var vist et trivseltegn sa JM på UL.

da trives iallefal gutten min super masse i magen ;-) hehe

ja, kan kjenne når de tisser, hehe. men jeg trodde ikke de begynnte me det før iallefall uke 30.

Er på mitt 4.de svangerskap nå og har aldri opplevd å merke når de tisser !!! Har aldri hørt om at det er mulig heller !!! [8|] Hmmmm....

ORIGINAL: titta81

Er på mitt 4.de svangerskap nå og har aldri opplevd å merke når de tisser !!! Har aldri hørt om at det er mulig heller !!! [8|] Hmmmm....

de rister seg visst når de er ferdige å tisse, akkurat som en hund ;-) hihi.
ser jenten min gjør det enda noen ganger, og ho er ett og ett halvt nå :-)

Her shaker det veldig til tider og, og dette var noe jeg ikke opplevde med de to første.

Det jeg uansett har funnet ut er at så lenge det er liv i magen, er det ikke noen som gjør noe med, ingen undersøkelser eller noe. Sikkert greit nok det, ungen er jo hvertfall i bevegelse. [:D]

Du er ikke alene om å ha det slik :-) Har det en god del ganger om dagen, og jeg skjønte virkelig ikke hva dette var de første gangene, så jeg spurte ei vennine som nettopp har fått - og hun hadde hørt med jordmor da det var slik til henne, og det er nok babyen som tisser ja ! [:D]
Synes det er litt morsomt noen ganger jeg, for det blir så ekkelt

Min mage også rister litt innimellom - akkurat som en leamus i magen..
Morsomt å se det[:)]

Ang tissing - når jeg var på ordinær ul, sa jordmor at hun kunne se at han hadde tisset mens vi var der, siden blæren var mindre på slutten av ulen.. Morsomt[:)]

Back
Topp