Forvirret!

påan igjen

Blir kjent med forumet
For to uker siden testet jeg positivt (tre ganger...), men dagen etter fosset blodet ut og jeg blødde en hel dag. Jeg var sikker på at det var over! MEN; symptomene fortsatte og testene var (er) fortsatt positive. Jeg er KVALM deluxe, magen er stor og øm og jeg er veldig hormonell. Jeg kontaktet legen og han mente at det nok var en SA. Blodprøver ble tatt, men fikk beskjed om at disse var "fine." Tydligvis målte de ikkje hcg, kun blodprosent osv, hurra...

Kan jeg fortsatt være gravid, eller er det "rester" som gir meg disse symptomene? Jeg har vært gravid før, og det kjennes likedan. Hater å gå slik og ikke vite noe. Fastlegen min har selvsagt ferie...

hmm, jeg ville kontaktet legen og forlangt UL jeg..
MINST at de skulle tatt hcg prøver med to dagers mellomrom!

Når jeg har mistet har jeg blødd i en  uke, og hatt vondt, samt at graviditetssymtomene har forsvunnet..
hmm, nei, det er jo umulig for oss å si, men jeg ville kontaktet lege iallefall og forlangt en skikkelig sjekk!

Blei veldig skuffa (mildt sagt) over at hcg ikke ble målt, skjønner ikke poenget med blodprøvene viss ikke! Får vente på fastlegen min og så kreve UL, men det tar jo sånn tid. Føler sånn på at jeg VIL vite noe NÅ!!!

klart du skal vite det! Så henvendt deg til legevakt hvis din fastlege har ferie. Det er jo ikkke sikkert om du hadde en SA eller ikke

Enig med addi!
Jeg hadde dradd rett til legevakten!

Du kan jo ikke gå rundt å ikke vite!!

Back
Topp