Forvirret..

jente94

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Har hatt to små blødninger den siste uka.. men de har stoppa opp med en gang.. var til gyn og hun sa at mormunnen var lukket og kunne ikke se tegn til blod...
Kjøpte flere billigtester og nå tok jeg en på utvannet urin.. er 7+0 så tenkte at litt utvannet urin ikke skal ha så mye å si nå? Testen ble værtfall svakere :(
Noe å bekymre seg for?
Var på fredag jeg blødde første gang, var såpass at det rant litt i do (ingen klumper eller smerter) og på søndag fikk jeg rødt på papiret men var kun ved det ene tørket, etter det så jeg ikke så mye som rosa engang :s ImageUploadedByBV Forum1484065324.339335.jpg

Slapp av. Ikke stress. Ligg på sofaen. Er noe som heter truende abort og visstnok. Så slapp av og tenk positivt.

Bestill en privat ul feks om du tror det vil hjelpe på bekymringene dine

Har hatt to små blødninger den siste uka.. men de har stoppa opp med en gang.. var til gyn og hun sa at mormunnen var lukket og kunne ikke se tegn til blod...
Kjøpte flere billigtester og nå tok jeg en på utvannet urin.. er 7+0 så tenkte at litt utvannet urin ikke skal ha så mye å si nå? Testen ble værtfall svakere :(
Noe å bekymre seg for?
Var på fredag jeg blødde første gang, var såpass at det rant litt i do (ingen klumper eller smerter) og på søndag fikk jeg rødt på papiret men var kun ved det ene tørket, etter det så jeg ikke så mye som rosa engang :s Vis vedlegget 214914

Jeg blødde hver dag fra uke 6-15. Varierte i farge og mengde, og også noe klumper, men aldri smerter.
Det kom fra et hematom i livmora som følge av sprukne blodkar. Det gikk helt fint :)
Så man kan gjerne blø litt uten at det utvikler seg til abort, selv om det også kan bli utfallet. Forsøk å ta det med ro, selv om det ikke er lett [emoji173]️

ImageUploadedByBV Forum1484125106.373824.jpg nederste er morgen urin :'(
Skal til legen idag og be om ul.. er 7+1 idag :'(

Lykke til hos legen! [emoji173]️

Ble henvist til sykehuset, blir ul imorgen kl 9!
Men nå skjønner jeg ingenting, hørte av ei at testen kan bli svakere fordi den ikke tåler for høyt hcg :s
Så blandet ut urin med 50% vann og den ble litt sterkere enn den som ble tatt på morgenurin?! :s
Vet ikke hva jeg skal tro?ImageUploadedByBV Forum1484149856.694486.jpg

Last edited:
Stemmer det, hørte om det på før svangerskapet. Ved et visst punkt går også hcg ned til et stabilt nivå

Stemmer det, hørte om det på før svangerskapet. Ved et visst punkt går også hcg ned til et stabilt nivå

Spent på hva ul imorgen sier da :s
Ante ikke at testen skulle reagere med å bli svakere ved for høy hcg :o
Makes no sense :p trodde den kom til å vise like sterk resten av sv.skapet :s

Spent på hva ul imorgen sier da :s
Ante ikke at testen skulle reagere med å bli svakere ved for høy hcg :o
Makes no sense :p trodde den kom til å vise like sterk resten av sv.skapet :s

Aner ikke hvordan fungerer eller opplevd det selv, bare hørt at hcg har en topp for så å gå ned til 10 eller 20 000 resten av svangerskapet . Er visst noe som skjer når morkaken tar over, siden da trenger ikke kroppen så mye hcg for å ikke støte ut graviditeten. Noe sånt :p

Var nettopp på ul :)
Var en liten baby på 7 uker der med hjerteslag! :D
Jeg som trodde alt håp var ute da testen i morges var veldig svak + blødning som stoppet med en gang :p
Skal prøve å slappe av nå men tørr ikke håpe på baby før etter uke 12 :p

Fantastisk at alt er bra!
Ville sluttet å ta så mange tester, fører bare bekymringer med seg...

Var nettopp på ul :)
Var en liten baby på 7 uker der med hjerteslag! :D
Jeg som trodde alt håp var ute da testen i morges var veldig svak + blødning som stoppet med en gang :p
Skal prøve å slappe av nå men tørr ikke håpe på baby før etter uke 12 :p

Så koselig! Gratulerer. De sier det er sånn 98 % sikkert det går bra etter at de ser hjerteslag på ul :) ble du satt frem/tilbake ifh til termin du trodde?

Så koselig! Gratulerer. De sier det er sånn 98 % sikkert det går bra etter at de ser hjerteslag på ul :) ble du satt frem/tilbake ifh til termin du trodde?

Opprinnelig trodde jeg terminen var 6. Sept men etter legebesøk ville legen si terminen var 1. Sept, på ul sa han termin var 30. Aug! Men er så tidlig enda så han ville ikke si helt sikkert men han var enig med legen og mente fosteret var på str med at jeg var ca 7 uker på vei :D så da holder jeg meg til hva legen sa og det et 1. Sept :P
Utrolig godt å få bekreftet at det var hjerteslag der, spesielt etter blødning igjen i morges! :p nå synes jeg de der blødningene bare kan stoppe helt, blir jo så bekymra av så mye blod hele tiden :( mormunnen var lukket nå også så de vet ikke hva blødningen kommer av, vi har ikke hatt sex på to uker da jeg ikke er helt i humør til å ha sex mtp blødningene :/
Har heldigvis en veldig forståelsesfull mann som ikke maser da <3

Sniker fra juli :) var så smart å gjorde det samme som deg i nøyaktig uke 7+2.. hadde 2 blødninger å domme meg tok graviditetstest som selvfølgelig ble akkorat såm dine :) svakere å svakere,prøvde også i veldig utvannet urin og da ble den litt tydligere.. men som nevnt ovenpå så klarer ikke testene å måle såpass høye verdier å får helt missvisende svar:) er idag 13+2 :) ønsker deg masse lykke til :)

Last edited:
Back
Topp