Forvirret!!! (og litt skuffet)

BabyBaby81

Flørter med forumet
Aprilbarna`15
Skulle bestille time til ul i uke 11. Og har mailet med stedet jeg har bestilt time. Og fikk beskjed om at jeg ville være 9+6 og IKKE 11+6 :( Det var litt nedtur :( Får det liksom ikke til å stemme, har jo brukt sånn kalkulator og all ting.... Vet jeg har spurt om dette tidligere, men er dere enige med hun? Siste mens startet 12.juli.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde 7/7 og regner at jeg er 7+4 i dag....

Når fikk du time da?

Kanskje de regner babyens uker og ikke dine?

Skulle bestille time til ul i uke 11. Og har mailet med stedet jeg har bestilt time. Og fikk beskjed om at jeg ville være 9+6 og IKKE 11+6 :( Det var litt nedtur :( Får det liksom ikke til å stemme, har jo brukt sånn kalkulator og all ting.... Vet jeg har spurt om dette tidligere, men er dere enige med hun? Siste mens startet 12.juli.

Skjønte ikke helt hva dj mente her...

TuMmY LoVe

Hmm.. du har nok regnet feil? Hvor langt tror du at du er idag da?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Det stemmer jo det.. da mente de nok fosterets "alder"..

Jeg hadde 7/7 og regner at jeg er 7+4 i dag....

Når fikk du time da?

Kanskje de regner babyens uker og ikke dine?

Jeg hadde tenkt å bestille time 18 september, men fikk beskjed om at jeg ikke trengte fra før den 5oktober...

Det stemmer jo det.. da mente de nok fosterets "alder"..

Hmmm, okej- takk for svar! Forvirrende dette her altså Men et annet spm da... Når sier man det til familie og venner da, og når er de 12 ukene gått, mine uker eller fosterets "alder"?

Hmmm, okej- takk for svar! Forvirrende dette her altså Men et annet spm da... Når sier man det til familie og venner da, og når er de 12 ukene gått, mine uker eller fosterets "alder"?

Det er dine uker graviditeten regnes ut i fra.. jeg har allerede fortalt familien det (7+5), men om du vil vente til uke 12 er det om 5 uker og 3 dager :-)

Det er dine uker graviditeten regnes ut i fra.. jeg har allerede fortalt familien det (7+5), men om du vil vente til uke 12 er det om 5 uker og 3 dager :-)

Er det jeg og har regnet meg til, så da går jeg for det. Hadde tenkt til å gi gave til svigers når svigermor har bursdag 5.okt med ul bilde- men da går jo ikke det :( Når jeg ikke får ul før etter bursdagen hennes.

Men da gjelder ikke ul ukene de ukene jeg teller, men fosteret sitt...?

Jeg hadde tenkt å bestille time 18 september, men fikk beskjed om at jeg ikke trengte fra før den 5oktober...

Det er alltid mors uker man skal regne... jeg tenker at vedkommende du snakket med brukte feil utregningsmetode... har aldri opplevd at verken fastleger/jordmor/sykehuset regner på den måte...
Du har gjort helt riktig. tror ikke jeg hadde diskutert med de, bare sagt at jeg ville ha ul 18 hvis det er den uken du ønsker;)

Mange forteller i uke 12, ikke mors uke 14;)

Men da gjelder ikke ul ukene de ukene jeg teller, men fosteret sitt...?

Jeg synes det der er veldig rart.. jeg ville heller bare ringt og bestilt time den uka du ønsker.. Forstår ikke annet enn at de må ha tatt feil..

Du sier du er 6 + 4 nå og du ville ha ultralyd 18. september, dvs. om 3 uker og 1 dag. Da er du vel 9 + 5?

Er det jeg og har regnet meg til, så da går jeg for det. Hadde tenkt til å gi gave til svigers når svigermor har bursdag 5.okt med ul bilde- men da går jo ikke det :( Når jeg ikke får ul før etter bursdagen hennes.

Du kan jo alltids bestille privat ul da.
Så får du se at alt er bra, og kanskje et bilde :)
Må betale selv for denne timen da, men det er sikkert verdt det ;)

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Du sier du er 6 + 4 nå og du ville ha ultralyd 18. september, dvs. om 3 uker og 1 dag. Da er du vel 9 + 5?
Det var slik jeg og forstod dette. Så de mener nok bare at DU har sett feil iht kalenderen. Du har bestilt ul 2 uker fortidlig, altså har du bestilt time til ul når du er 9+5 - barnets uke 7+5..

TuMmY LoVe

Du kan jo alltids bestille privat ul da.
Så får du se at alt er bra, og kanskje et bilde :)
Må betale selv for denne timen da, men det er sikkert verdt det ;)

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Dette er privat ;) Men ser nå at kanskje jeg har telt feil... :)

Det var slik jeg og forstod dette. Så de mener nok bare at DU har sett feil iht kalenderen. Du har bestilt ul 2 uker fortidlig, altså har du bestilt time til ul når du er 9+5 - barnets uke 7+5..

TuMmY LoVe

Jupp, har nok det ser jeg nå sorry drama!!! tror jeg må skaffe meg A4 kalender, så har alle mnd på en side...

Back
Topp