Bkno3620492

Første møte med forumet
Jeg har lest mye på nettet, men blir ikke klok.
torsdag-lørdag har jeg 5 veldig svake RFSU. Tok CB digital i morges som ble negativ.
Har 14 dager forsinket mens, hadde det forrige mnd også men ingen positive tester.

Kan dette dreie seg om cyste på eggstokken? Erfaringer rundt positiv test og cyste? Mener og ha lest om dette.

Har dere opplevd flere falsk positive RFSU test ofte strimler? Skal sies at på torsdag ble de ikke positive(synlige) før etter jeg reiste på jobb en halvtime etterpå hvertfall. Mulig trøtt på morgenen, men tvilsomt. De andre har blitt svakt positive før tidsfristen, men ikke med en gang heller, etter noen minutter. Lurer på om det kan være feil på de? De abdre negative jeg har tatt før siste mnd, har vært helt hvite hele vegen.

Hvor lenge testet dere positivt ved kjemisk graviditet?

jeg jobber mye, er det vits og stresse med fri for og få til legetime, eller bare vente på mens?

Har vonde pupper og tisser en del (men drikker jammen nok også).

Har vært prøver siden februar. Hatt regelmessig mens på dagen fram til august
 
Jeg har lest mye på nettet, men blir ikke klok.
torsdag-lørdag har jeg 5 veldig svake RFSU. Tok CB digital i morges som ble negativ.
Har 14 dager forsinket mens, hadde det forrige mnd også men ingen positive tester.

Kan dette dreie seg om cyste på eggstokken? Erfaringer rundt positiv test og cyste? Mener og ha lest om dette.

Har dere opplevd flere falsk positive RFSU test ofte strimler? Skal sies at på torsdag ble de ikke positive(synlige) før etter jeg reiste på jobb en halvtime etterpå hvertfall. Mulig trøtt på morgenen, men tvilsomt. De andre har blitt svakt positive før tidsfristen, men ikke med en gang heller, etter noen minutter. Lurer på om det kan være feil på de? De abdre negative jeg har tatt før siste mnd, har vært helt hvite hele vegen.

Hvor lenge testet dere positivt ved kjemisk graviditet?

jeg jobber mye, er det vits og stresse med fri for og få til legetime, eller bare vente på mens?

Har vonde pupper og tisser en del (men drikker jammen nok også).

Har vært prøver siden februar. Hatt regelmessig mens på dagen fram til august

Hvis ditt legekontor er knyttet til Helsenorge.no så kan du skrive til din fastlege der på e-konsultasjon. Tror det koster litt mindre enn en vanlig legetime ville ha gjort..
Du slipper da å ta fri fra jobben.
Men hvis legen må fysisk sjekke deg - eventuelt hvis du må ta blodprøver osv så må du bestille legetime.

Masse lykke til! :Heartred
 
Jeg har ikke opplevd positiv test ved cyste. Hadde en som sprak og var da overbevist om at jeg var gravid pga kvalme, magesmerter og manglende energi, men fortsatt negative tester. Det finnes et eget underforum for prøvere. Prøv å skriv et innlegg der, er flere der med erfaring med cyster :)
 
Har opplevd at en test har sett positiv ut etter den har «tørket» men den var negativ. (Det kan vist skje når de tørker at det kan se ut som det er en tynn strek.)

Her burde du nok bare reise til legen altså:)
 
ville bestilt en legetime :)

Er det farge på de svake strekene på testene dine?
 
Back
Topp