Forvirret..hcg?!

Masse lykke til. Grusomt å gå sånn å vente.

Og der var fredag kommet og det hadde steget til 542...Og gyn har permisjon i 2 uker , Og Volvat har ikkje ledig før i neste veke..veit ikkje kva eg skal tenke her...gravid eller ikkje..ser mørkt ut..?

Last edited:
Det er jo dessverre en alt for liten økning.
Ville bedt om henvisning til ultralyd, enten privat eller offentlig.
Alternativt kan du ringe legevakten - noen ganger treffer du rett person på en kveld uten kø :)
Så får du det avklart.

Det er jo dessverre en alt for liten økning.
Ville bedt om henvisning til ultralyd, enten privat eller offentlig.
Alternativt kan du ringe legevakten - noen ganger treffer du rett person på en kveld uten kø :)
Så får du det avklart.
Ja, er ingen god stigning dette:(
Går til privat no;) legevakten viste heller ikkje forrige helg, håper berre det ikkje er noko anna gale, siden hcg fortsatt smått stiger og ikkje synker..:/ trudde det var sa som startet for 2 uker siden, Men når eg får stigning samt de såg på ul så får ein håp om at det kan gå bra likevel..

Hei alle sammen, håper spiren deres sitter godt enda beklager sein oppdatering, vært mykje attogfrem.
Etter 2 uker med blødninger stoppet det forrige lørdag, men jeg fortsatte å stige smått, før det sunkte bittelitt. Onsdag var eg på ul hos Volvat, der såg de graviditet i egglederen, kunne ikkje heilt forklare kvifor eg har blødd såpass mykje og at han på Aleris hadde sett noko i livmor..muligens der var 2? Ikkje godt å sei. Han henviste meg til kk.
Men det skulle vise seg at eg desverre blei brått dårlig på fredag med store smerter, men det roet seg med sterke smertestillende..håpte på kroppen skulle ordne opp selv, men lørdag var det påanigjen med smerter, så da bestemte de seg for operasjon. Måtte fjerne høgre eggleder:( Ønsker dere andre masse lykke til:):)

Åh nei. Dette var trist. Så dumt at du måtte oppleve dette. [emoji853][emoji853]
God bedring til deg og lykke til videre. [emoji173]️[emoji847]

Så trist lesing![emoji22] føler med deg og sender deg mange gode tanker[emoji173]️

Så trist :( Gode tanker og lykke til videre [emoji173]️

Så trist å lese [emoji22] mange gode tanker sendes din vei[emoji173]️

Trist [emoji31] lykke til videre. Krysser fingrene for at det går deres vei [emoji173]️[emoji173]️

Så trist. Det der var jo ikke veien det skulle gå. Lykke til. Håper ikke veien til drømmebarnet blir altfor trøblete etter dette. [emoji173] [emoji173]

Tusen takk alle ihop❤ Håper på at neste sitter, og på riktig sted
Så trist...[emoji22] og så kjedelig at du måtte gjennom alt dette.. [emoji22][emoji173]️
Åh nei. Dette var trist. Så dumt at du måtte oppleve dette. [emoji853][emoji853]
God bedring til deg og lykke til videre. [emoji173]️[emoji847]
Så trist lesing![emoji22] føler med deg og sender deg mange gode tanker[emoji173]️
Så trist :( Gode tanker og lykke til videre [emoji173]️
Så trist å lese [emoji22] mange gode tanker sendes din vei[emoji173]️
Trist [emoji31] lykke til videre. Krysser fingrene for at det går deres vei [emoji173]️[emoji173]️
Det var trist å høre!! Lykke til videre:Heartpink
Så trist. Det der var jo ikke veien det skulle gå. Lykke til. Håper ikke veien til drømmebarnet blir altfor trøblete etter dette. [emoji173] [emoji173]

God klem til deg :Heartred

Back
Topp