forvirret av mensen....

Zina20

Andre møte med forumet
håper på at noen her kan hjelpe meg med noe svar som eg kan skjønne meg på..
begynner og bli veldig forvirret for tiden.. på grunn av mensen min..
og dette e koffor
eg har alltid hatt regelmessig mens.. var og gravid for ca ett halvt år siden,, og fikk igjen mensen min 16mars, og den var som om den aldri hadde vært vekke.. var helt normal, og varte i nøyaktig 7 dager, som vanlig.
så kom den igjen på dagen 16 april. nok en gang helt vanlig, 7 dager.
MEN, så begynner den og tulle seg...
så kom den 13mai, varte i 9 dager,, og var langt ifra som den pleier og vere. aldri hatt en sånn mens før. var på og av i de 9 dagene.. kan si med menge blod, sammelinget med en vanlig mens, så var det blod for 4-5 dager... visst dåkkar skjønner meg.
også kom den igjen no den 8juni.. forsatt ikkje som den skal vere..

dåkkar skal og vite at meg og typen har hatt regelmessig sex, uten prevensjon,, og at eg ikkje har gått på noen for for prevensjon på ca 4-5år.. men etter at eg hadde SA så har han hoppet av i svingene sidene det.. det vil si at han har trekt seg ut så og si sekundet før han har komt...

skal kontakte lege om ett par dager,, se om eg får meg en time, men vil vite om det e noen her inne som har noen idè om dette her e normalt eller om det e noe eg bør beskymre meg for.. eller om det e noen som har opplevd noe lunne det samme.

på forhånd.. tusen takk for svar :)

Mensen kan vel være tullete i laang tid etter fødsel, selv om den har vært normal en tid også??

Hoppe av i svingen er vel ikke akkurat noen god form for prevensjon... Kan komme dråper utenom selve utløsningen også. Kanskje ta en test for sikkerhets skyld? Om du ikke tåler/liker annen form for prevensjon vil jeg kanskje anbefale babycomp/pearly om dere ikke ønsker flere barn akkurat nå...

hadde en utskrapning etter SAen min.. og vi e ikkje så veldig redd for noe ny graviditet egentlig... men vi prøver og vere så forsiktig som det går ann og vere uten prevensjon fordet om.. 
men skulle det skje at eg ble gravid igjen, så ikkje det akkurat verdens undergang :)

haddde og før eg fikk denne menser no, mange teng på at eg kunne vere gravid.. så ble gangske lei meg når mensen kom.. men ble mest irritert over at  den kom så alt fortidlig igjen :(

og det var som eg skrev over.. når den kom igjen etter SAen min, så var den helt normal.

Back
Topp