Jeg hadde første dag av siste mens 15. august. Syklus på 24 dager. Ut i fra utregning her på babyverdens terminkalkulator skal jeg ha termin 23. mai. Legen min mente jeg hadde 24. mai, og jordmor 25. mai. (Regner med at legen min beregnet svangerskapet til å være 40+2 og jordmor 40+3.) De tok ikke høyde for sykluslengde noen av dem. Dere som har vært på kontroll: La jordmoren/legen deres inn sykluslengden din i beregningen?
Lurer på hvorfor er d så mange forskjellige måter å regne ut dette på. Gleder meg til ordinær utralyd etter hvert - skal bli spennende å se hvilken dato som er mest "riktig." :)
Samtidig sa jordmor i dag at jeg er 7+5, og babyverden (med utgangspunkt i samme termindato som jordmor oppga), mener jeg er 7+4. Jaja:)
Lurer på hvorfor er d så mange forskjellige måter å regne ut dette på. Gleder meg til ordinær utralyd etter hvert - skal bli spennende å se hvilken dato som er mest "riktig." :)
Samtidig sa jordmor i dag at jeg er 7+5, og babyverden (med utgangspunkt i samme termindato som jordmor oppga), mener jeg er 7+4. Jaja:)