Forvirra :-)

sjasmi

Forelsket i forumet
Legen min mener jeg ut i fra sin kalkulator og ul målinger at jeg har termin 11 november. Men med babyverden sin får jeg opp termin 15 november. Hvem skal jeg høre mest på ?

Ikke lett det der :) men ville hørt på legen å ul :)

Legen min mener jeg har termin 5 nov. Å er like langt på vei som jeg å ul mener å vår termin er 7 nov. Hu lo faktisk av legen min på ul :p han har rekna feil å skrevet feil i papirene men det endrer seg jo etter oul uansett :) å jeg går heller etter min demon siden både jeg å ul sier det samme der :)

Hør på legen, de har riktig utregning :)

Oki d kan jo endre seg på den ordinære ul. Men da er jeg 12+4 idag mest sannsynelig :-) juhu !!!

Jeg har 11 november utifra babyverden sin kalkulator, lege, jordmor og to av tre UL, samt mensentermin :) jeg viste jeg har ca 30 dagers syklys så da la jeg inn det når jeg regna ! :) jeg er 12+4!

Legens utregning er mest nøyaktig, men termin etter OUL teller på papiret og er enda mer nøyaktig ;)

Med storebror ble jeg på oul satt enda mer tilbake på termin. Han kom 9 dager før denne datoen og da sa de at han måtte han vært overtidsbarn. Så hvem vet... ;-) spennende er d ihvertfall

Første legen jeg var hos sa jeg hadde termin 14. Nov mens BV appen sa 18.nov og så på sist legebesøk sa han jeg hadde 18. Så to mot en veier jo opp :) Regner da med at 18. Nov er det riktige.

Back
Topp