Forvirra

LINNK4

Flørter med forumet
Hei alle sammen!

Kort om meg og min situvasjon:
Jeg er ei jente på 19år, gravid med min eks (som allerede var min eks)
Lærling og egentlig ferdig i juni!

Men nå er jeg utrolig forvirret!
Jeg har egentlig hele veien vært bestemt på at jeg skal beholde den lille spiren.
Og har vært veldig klar på det til de som veit det.
og i går var jeg hos min eks, og fortelte det for tusene gang "Jeg beholder" han har gang på gang sakt "hver så snill tenk enda mere på det for min skyld" Jeg har selv tenkt hele veien at jeg er kanskje veldig egoistisk som tenker slik jeg gjør, men det er han også som vil jeg skal ta abort. Men uansett åssen det faller ut har jeg dobbelt opp med stemmer!

Men i går var han utrolig utafor pga, avgjørelsen min.
Og helt ut av det blå stilte han meg utrolig mange rare spørsmål om livet (som ikke hadde noe med spiren å gjøre)
Også kom han med et forslag om at " vi prøver igjen, og vi flytter sammen. Ser åssen det fungerer, fordi vi har en bra tone sammen og fungerer jo bra sammen" " også kan vi etterhvert kjøpe oss leilihet eller et hus og heler spare opp og være mere klar for ditt og datt" [&:] Dette kom jo som et stort sjokk for meg og jeg trudde ikke det jeg hørte!

Så nå er jeg mere forvirret enn det jeg var når jeg dro til han i går, "mener han det!?"..
Jeg kjenner han kjempe godt og alt han sa var veldig oppriktig, men gutter er ganske så slue!
Men i dag går jeg rundt å tenker, er dette noe han sier for at jeg skal ta abort!? kommer han til å være der når jeg gjør det!?
mister jeg både han og spiren!? og viktigst av alt VIL JEG DETTE!?

Hadde vært kjempe takknemlig for tilbakemeldinger på denne :)

uten å kjenne noen av dere vil jeg tro at han lokka deg med de tilbudene for å få deg til å ville ta abort. for en dust!

Jeg har ikk evært i din situasjon. Men jeg vil mene at dette må du ha helt på det rene med deg selv. Du må ta et valg DU kan står 100% inne for, uafhengig hva han sier. Ikke bare enkelt, det skjønner jeg. Ønsker deg masse lykke til

ORIGINAL: 3xS

uten å kjenne noen av dere vil jeg tro at han lokka deg med de tilbudene for å få deg til å ville ta abort. for en dust!

Tenker masse på det selv! :/ men kjenner han veldig godt også, men man veit jo aldri..

sign

DU bestemmer hva du skal gjøre i den saken der!
Du skal ikke la han ta den avgjørelsen der.. Og du må tenke på hva du føler, og hva du vil! Og ikke bli sammen med han KUN pga dere skal ha ett barn sammen.. [:)] Det bør være følelser og forelskelse inni bildet da,mener jeg. Men det må du jo føle på selv [:)]

Kjenner jo ikke fyren, men for meg høres det VELDIG ut som om det bare var lokkemidler for å få deg til å ta abort! Man går ikke plutselig fra "jeg vil ikke ha noe unge i hele tatt" til "vi kan jo flytte sammen og få unge senere"..

Gjør det DU føler er best. Vil du beholde, så beholder du. Det er din kropp, du bestemmer. Dersom du hører på han, kan du ende opp med å ta et valg som vil hjemsøke deg resten av livet ditt. Tro meg, det vil du ikke!!

ORIGINAL: Olive76

Jeg har ikk evært i din situasjon. Men jeg vil mene at dette må du ha helt på det rene med deg selv. Du må ta et valg DU kan står 100% inne for, uafhengig hva han sier. Ikke bare enkelt, det skjønner jeg. Ønsker deg masse lykke til

Ja! det er jeg veldig klar over [&:] men nå har jeg ikke noe svar selv lengre på hva som er riktig for meg selv! veldig vanskelig situvasjon.. men tusen takk for det :)

Første jeg tenkte også. For tenk om du tar abort å han dumper deg igjen. Hvilke følelser sitter du igjen med da?
Verste jeg har hørt at du måtte ta abort for hans skyld.
Vil du beholde babyen å føler det er rett så gjør du det.
Huff,stakkars deg,skjønner du blir forvirra. Håper bare du følger hjertet ditt!

ORIGINAL: Råsa Sjakkruter

Du skal ikke la han ta den avgjørelsen der.. Og du må tenke på hva du føler, og hva du vil! Og ikke bli sammen med han KUN pga dere skal ha ett barn sammen.. [:)] Det bør være følelser og forelskelse inni bildet da,mener jeg. Men det må du jo føle på selv [:)]

kjempe klar over at det er jeg som bestemmer alt!
og han har ikke noe han skulle ha sakt..
Og nei så klart ikke vi skulle blitt sammen på grunn av at jeg skal ha barn.
Den forelskelsen er der ikke lengre men følelsene er der jo forsatt, ellers hadde vi nok ikke hatt kontakt lengre.
Men virker som at jeg står aleine visst jeg beholder men visst jeg tar bort så kan alt bli fint og flott!
føler det på meg at noe ikke stemmer helt..

jeg ville beholdt barnet (fordi det virker som det er det su vil, og det er DU som bestemmer). Så om han fortsatt er interessert i å prøve på nytt om 6mnd tid ville jeg gitt det en sjanse (om du vil det da)

ORIGINAL: Tullerusket

Første jeg tenkte også. For tenk om du tar abort å han dumper deg igjen. Hvilke følelser sitter du igjen med da?
Verste jeg har hørt at du måtte ta abort for hans skyld.
Vil du beholde babyen å føler det er rett så gjør du det.
Huff,stakkars deg,skjønner du blir forvirra. Håper bare du følger hjertet ditt!

sign

sign

Så han ville prøve på nytt og få forholdet til å fungere om du tok abort nå så kunne dere heller prøve å få barn senere?

Vel om du egentlig ikke vil ta abort så vil jeg tro at unasett så vil dette forholdet bli vanskelig. Har aldri tatt abort selv, men om jeg hadde gjort det og egentlig ikke ville pga en mann så hadde jeg ikke klart å se på den perosnen hver eneste dag i resten av mitt liv[8|] Så jeg vil si at forholdet er dømt nedenom og hjem.

Sign....

ORIGINAL: Råsa Sjakkruter

sign..

ORIGINAL: **Emmeline**

Så han ville prøve på nytt og få forholdet til å fungere om du tok abort nå så kunne dere heller prøve å få barn senere?

Vel om du egentlig ikke vil ta abort så vil jeg tro at unasett så vil dette forholdet bli vanskelig. Har aldri tatt abort selv, men om jeg hadde gjort det og egentlig ikke ville pga en mann så hadde jeg ikke klart å se på den perosnen hver eneste dag i resten av mitt liv[8|] Så jeg vil si at forholdet er dømt nedenom og hjem.

Sign..

IKKE gjør det for å prøve igjen!

Han vil for ALLTID være den du tok abort for og den baggasjen vil du ikke ha.

OM du tar abort så skal det være for din egen del og det virker på meg som om DU ikke ønsker å ta abort.

jeg hadde ikke tatt abort for det hørtes ut som du vil ha dette mirakelet å ja, jeg tror at han bare lyger til deg dessverre, men nå kjenner jeg jo han ikke så hva vet jeg egentlig[8|]

masse lykke til og håper det ordner seg for deg[:)]

Back
Topp