Forvirra

Ehm...må bare unnskylde for den altså, hadde liksom ikke trodd at det skulle bli sånn[&:] Var bare et par som hadde skifta, så det var egentlig ment som tull[8|] Jeg bytta tilbake til mitt gamle nick igjen i går, for jeg vil ikke være ukjent her.

Så jeg beklager, men det var ikke meningen å skape uhygge her inne! Det var egentlig ment som spøk...

ORIGINAL: *LilleVinkel*

ORIGINAL: råsadåsa

ORIGINAL: linnine

ORIGINAL: pamelahjørdis83

Så enig.Dette blir bare dumt i min verden.[8|]

Jeg er i din verden også.

Og jeg... Synes det er bare tulletråder her for tiden.

Ja, blitt mye merkelig her for tiden.

men....

skal alle bare være seriøse og enige og seriøse og enige hele tiden?
neida, vet dere ikke mener det..
men det har vel aaalltid vært mye tøys og tull her inne?

merker ikke så mye forskjell jeg.. bortsett fra nickene da.
meeeen, jeg henger ikke her så mye som før heller da..

Nei. Bare blitt mye mer tull her. Ikke at man skal være enige og sånn hele tiden, for det er vi virkelig ikke.

Jeg har fått mindre lyst til å svare på innlegg i det siste, og småredd for å si meninga mi. OG når alle skifter nick hele tiden, og det plutselig er fullt av "nye" brukere her må jeg si at jeg blir litt forvirret og mister lysten å å henge her.

Vet ikke heeelt om jeg skjønte den jeg dere[X(][8D] Jeg bare mener at dette blir rett og slett for dumt.Gidder snart ikke å gå inn her mer for det er jo bare tulletråder og folk skifter nick i tide og utide. Men for all del, hvis dere har det gøy med det så please go on[:)]Man kan ikke være like alle sammen[;)]

Vet ikke heeelt om jeg skjønte den jeg dere[X(][8D] Jeg bare mener at dette blir rett og slett for dumt.Gidder snart ikke å gå inn her mer for det er jo bare tulletråder og folk skifter nick i tide og utide. Men for all del, hvis dere har det gøy med det så please go on[:)]Man kan ikke være like alle sammen[;)]

I din verden som i enig i deg[:)]

ORIGINAL: Papillon

Jeg skjønner godt at folk er forvirra, er det selv - men gidder ikke bry meg så hardt. Jeg skiftet profil og nick fordi jeg fikk ukoselige pm fra en annen bruker her inne (helt grunnløst!). Vet at noen fant ut hvem jeg er etter nickbyttet og at "jungeltelegrafen" (les:pm) forteller det videre, uten at jeg er så vanvittig begeistret for det, men dette er et åpent forum og det er noe jeg må forholde meg til.

Samtidig synes jeg ikke det er det minste merkelig at ting har blitt som de har blitt her inne, når "den harde kjerne" av de mest aktive brukerne skal ha sin egen lille klubb på facebook. Jeg melder meg ikke inn der, rett og slett fordi jeg ønsker å være anonym - og det er det mange andre her som også ønsker. Noe av det flotte med et åpent forum er at mange forskjellige mennesker kan komme sammen og lufte ulike meninger, gi tips og råd, støtte og utveksle livsfilosofi. At noen føler seg "forfulgt" av såkalte "snokere" er mer eller mindre selvforskyldt. Hvis man ikke ønsker at hele verden skal vite noe, så skriver man det ikke på internett - så enkelt er det! Dessuten finnes det pm...

Sånn, nå var det sagt.
For alt annet, viser jeg til

? [:D]

Den gruppa på Fb medlte jeg meg fort utav...

Ahaaaaaaaa[:)][8D]Drukket litt vin og småtrøtt i trynet(litt småblånn også da)

ORIGINAL: *bixit

ORIGINAL: Papillon

Jeg skjønner godt at folk er forvirra, er det selv - men gidder ikke bry meg så hardt. Jeg skiftet profil og nick fordi jeg fikk ukoselige pm fra en annen bruker her inne (helt grunnløst!). Vet at noen fant ut hvem jeg er etter nickbyttet og at "jungeltelegrafen" (les:pm) forteller det videre, uten at jeg er så vanvittig begeistret for det, men dette er et åpent forum og det er noe jeg må forholde meg til.

Samtidig synes jeg ikke det er det minste merkelig at ting har blitt som de har blitt her inne, når "den harde kjerne" av de mest aktive brukerne skal ha sin egen lille klubb på facebook. Jeg melder meg ikke inn der, rett og slett fordi jeg ønsker å være anonym - og det er det mange andre her som også ønsker. Noe av det flotte med et åpent forum er at mange forskjellige mennesker kan komme sammen og lufte ulike meninger, gi tips og råd, støtte og utveksle livsfilosofi. At noen føler seg "forfulgt" av såkalte "snokere" er mer eller mindre selvforskyldt. Hvis man ikke ønsker at hele verden skal vite noe, så skriver man det ikke på internett - så enkelt er det! Dessuten finnes det pm...

Sånn, nå var det sagt.
For alt annet, viser jeg til

? [:D]

Den gruppa på Fb medlte jeg meg fort utav...

Savner den gamle gruppa jeg[:-]

Jeg å [:(]

Ahaaaaaaaa[:)][8D]Drukket litt vin og småtrøtt i trynet(litt småblånn også da)

Hehe[:)]

Ang den gruppa...ikke for å henge ut NOEN, men syns det er litt trist at den ble sletta sånn uten at det er bestemt i fellesskap...hadde jo kunnet hatt begge da. Eller har det vært en avstemning om dette som jeg ikke har fått med meg?

ORIGINAL: drun

Ang den gruppa...ikke for å henge ut NOEN, men syns det er litt trist at den ble sletta sånn uten at det er bestemt i fellesskap...hadde jo kunnet hatt begge da. Eller har det vært en avstemning om dette som jeg ikke har fått med meg?

Vet faktisk ikke hvem som sletta den, jeg..

Jeg var en av de to adminene i gruppa, og jeg ble spurt om å slette den. Men jeg fant ikke noen måte å gjøre det på, så tror bare grunnleggeren av gruppa kan slette den.

Kanskje hun andre admin gjorde det da..

Synes det er synd at folk ikke vil være her så mye mer jeg..[:(][:(]
Og at man skal være "redd" for å si meningen sin.
Det er veldig synd.

ORIGINAL: Miss Gilmore

I`m still me[;)] men sjønner deg ja. Travelt. Er ikke så aktiv lengre så da henger jeg på et av de andre forumene isteden for[8D]

Som i et av de andre babyforumene, eller et av de andre underforumene? Har alltid lurt på hvordan det er på de andre babyforumene nemlig[:)] Spesielt mammanett har jeg vurdert å bytte over til...

Any way. Jeg har ikke byttet nick. Ser ikke at det er så enormt mange som har gjort det heller egentlig... Og det med FB klarer jeg ikke å engasjere meg i. Hadde meldt meg ut av den andre gruppen for lenge siden! Ikke merker jeg at stemningen har skiftet så voldsomt på Desember heller. Ser at en hel haug snakker om det, men merker ikke noe til det selv. Og at det er mye tulletråder tar jeg i alle fall ikke personlig[:D] Har aldri engasjert meg i tulletråder omtrent. Noe av det kjedeligste jeg vet på BV...

Jeg skriver i trådene som jeg engasjerer meg i slik jeg alltid har gjort på BV.

Jeg var ikke lei av den dårlige stemninga, facebookgruppa og alle navneskiftingene.. Jeg er lei av alt styret rundt det.

Kan vi ikke bare gå videre da folkens?[:)]

Jo, vær så snill[:)]

ORIGINAL: Navigare jenta

ingen som har kjefta her vel?? [8|]

Menne, over og ut....

Ingen som har kjefta nei, sa bare meninga si... Men som sagt så er jo det litt skummelt å gjøre[8D]

Back
Topp