Forvirra?? JAA

Tina1988

Elsker forumet
Hva skjer me at du komme hjem å tror alt er fint. Så møte du det sure trynet i døra.
Jeg spør om noe er gale. Får eg kort nei, å han vandrer videre.
Igjen, spør jeg, sikker på det ikke er noe gale? "NEI!! Det er ikke noe gale" fikk jeg tilbake..

Prøve å svelga to kamler å bare overse det..

Etter litt spør jeg: Er du sur? Dårlig dag?
Igjen får jeg drittsurt svar: NEI, ERKE SUR ELLER HATT EN DÅRLIG DAG, SLUTT Å MAS..

Seriøst... Når du får ett slik tryne, så må det jo være ett eller annet?! Trodde jeg sleit me graviditets hormoner :P
Orker ikke at han skal løpe rundt me PMS han også :P

hehe, sånn er det her noen ganger også.. hehe.
disse mennene har nok sine pms dager de også[8D]

Så han har sin tid i mnd...[8D]

Men ja, klart man spør...Hadde spurt om han hadde PMS jeg altså...Og si at sure tryner er forbeholdt deg...[8D] Kanskje det blir et lite smil da, eller??

He he, får prøve meg frem!

Mannfolk altså, å di sier vi kvinner er kompliserte ;) hehe

En sånn en har jeg også! Jeg kaller det "mannsen".
Han har verre humørsvingninger en meg som er gravid :p

Han har nok sikkert bare hatt en dårlig dag, og er sliten... Ikke alltid lett å sette ord på hva det er heller.

Gosh...[:'(]

Men gje an litt tid, någen mannfolk e bare så innestengt. Pleie som regel å gje massasje te mannen hvis han e sånn, pleie å åpna seg ittekvert då. Prøv å gjør någe som han like godt, eller gje han ein dag eller to, så seie an nok ka an har på hjertet [:)]

Hihi, jeg tror det er en mannehormon ting ute og går i det
norske langstrakte land [8D]

Godt jeg ikke er alene om å ha en mann med pms[8D] Han har gått rundt i flere dager og vært halv grinete...Sliiiitsomt!!!! Jeg prøver alt jeg kan på å gjøre det koselig i leiligheten,har til og med fått foreldrene mine til å komme å hjelpe meg med å vaske og rydde hele kåken,men ingenting er bra nok.Ikke hjelper han til heller.Enten drar han ut med kompiser eller så sitter han å ser på i en stol...Hva F.. liksom[:-] Men men...Håper uka hans snart er over,holder snart ikke ut lenger....Ååååå,det var godt å få ut litt frustrasjon..Hehe[8D]
Lykke til alle som har menn med pms,håper det går over for dere også snart[:D]

Back
Topp