Forventninger?:)

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Skal til jordmor i morgen for og snakke om babyen og sånn! Hva burde jeg forvente meg?:D er bare såå spent :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Aiaiai! Skal til lege neste veke. "ny" fastlege (bytta for 2 år siden) som eg aldri har møtt... :P Då er eg 6+2. Førstegangs, og litt over middels spent på alt! ;) Så oppdatering mottas med takk!

Bare lurer jeg altså, men hvorfor skal dere så tidlig til lege/jordmor? :)

Pga usikkerhet og stress, vel! ;) Aner jo egentlig ikkje kva som skjer i kroppen, og forum er ikkje akkurat det beste stedet å leite etter informasjon, for det er hakket fleire som skriv når det er noko galt eller større plager enn dei som skriv når alt er bra og greit og ein egentlig ikkje kjenner så mykje til den der graviditeten.. Det er i alle fall min grunn! :) Syns for øvrig at ein del amerikanske nettsider er hakket meir nyanserte og vitenskapelige i skrivemåte enn norske, så er litt meir å hente der.. Men det er ein ekstra trygghet i eit lege/jordmorbesøk uansett.

(I tillegg har eg ferie neste veke, og då passa det jo greit!)

Aiaiai! Skal til lege neste veke. "ny" fastlege (bytta for 2 år siden) som eg aldri har møtt... :P Då er eg 6+2. Førstegangs, og litt over middels spent på alt! ;) Så oppdatering mottas med takk!
Åh, så gøy!! Ja, det skal jeg :) du må oppdatere meg og!!:)

Pga usikkerhet og stress, vel! ;) Aner jo egentlig ikkje kva som skjer i kroppen, og forum er ikkje akkurat det beste stedet å leite etter informasjon, for det er hakket fleire som skriv når det er noko galt eller større plager enn dei som skriv når alt er bra og greit og ein egentlig ikkje kjenner så mykje til den der graviditeten.. Det er i alle fall min grunn! :) Syns for øvrig at ein del amerikanske nettsider er hakket meir nyanserte og vitenskapelige i skrivemåte enn norske, så er litt meir å hente der.. Men det er ein ekstra trygghet i eit lege/jordmorbesøk uansett.

(I tillegg har eg ferie neste veke, og då passa det jo greit!)
Du har helt rett :) nå ligger jeg med enorme smerter i hele kroppen og vondt i halsen å hode.. Tørr ikke ta paracet...

Du kan trygt ta parazet;)Er ikke farlig så lenge du ikke overdriver bruken..Ta d m god samvittighet

Parazet kan du ta så lenge du ikke overdriver bruken..Jeg har bestandig brukt parazet da jeg har vært syk i svangerskapene uten at d har skjedd noe..Bruker egentlig 2 parazet og 2 ibux daglig to ganger for dagen pga helsen, men etter pos test er d fyfy m ibux og heller ikke så mye parazett..Nå må jeg klare meg på 2parazet..Pinex og Ibux skal man være forsiktig m under svangerskap i følge legen

Back
Topp