Skal til jordmor i morgen for og snakke om babyen og sånn! Hva burde jeg forvente meg?
er bare såå spent
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa! Kan oppdatere deg om du vilOooh, så spennande! Eg følger med litt her...![]()
Gjør det!Kor langt er du på vei?
Åh, så gøy!! Ja, det skal jegAiaiai! Skal til lege neste veke. "ny" fastlege (bytta for 2 år siden) som eg aldri har møtt...Då er eg 6+2. Førstegangs, og litt over middels spent på alt!
Så oppdatering mottas med takk!
Du har helt rettPga usikkerhet og stress, vel!Aner jo egentlig ikkje kva som skjer i kroppen, og forum er ikkje akkurat det beste stedet å leite etter informasjon, for det er hakket fleire som skriv når det er noko galt eller større plager enn dei som skriv når alt er bra og greit og ein egentlig ikkje kjenner så mykje til den der graviditeten.. Det er i alle fall min grunn!
Syns for øvrig at ein del amerikanske nettsider er hakket meir nyanserte og vitenskapelige i skrivemåte enn norske, så er litt meir å hente der.. Men det er ein ekstra trygghet i eit lege/jordmorbesøk uansett.
(I tillegg har eg ferie neste veke, og då passa det jo greit!)
Okei! For helsesøsteren sa at jeg måtte høre med jordmor hver gang jeg skal ta noen form for pillerDu kan trygt ta parazetEr ikke farlig så lenge du ikke overdriver bruken..Ta d m god samvittighet