forventninger

snika

Glad i forumet
hva forventer du av din kjære gjennom dette savngerskapet?

jeg forventer at han er med på ul og noen kontroller hos legen, at han tar lille mor litt ekstra om jeg er dårlig og sliten at han bryr seg om meg og ikke minst at han er med på fødselen og hjemme me lillemor mens jeg er på sykehuset :) mye som er en selvfølge her da :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei forventer og forventer..

Jeg forventer ikke at han kommer til å være med på ul, og det synes jeg er helt greit egentlig, tror faktisk jeg har lyst til å gå alene. Jeg forventer ikke at han er med på fødsel men det tror jeg at han vil. Om jeg vil det er en helt annen sak hehe. Men han får lov hvis han vil.

Jeg forventer at han hjelper til med husarbeid, middager og det jeg trenger hjelp til den første tiden før rutiner er på plass, og det vet jeg at han kommer til å gjøre. Men jeg forventer egentlig ikke så mye, tror heller vi kommer til å finne ut av det etterhvert, hva som passer oss best. Han er flink til å innstille seg etter ting :)

Min kjære har en far som forlot moren hans samme sekund som hun fortalte om graviditeten.
Så uansett hva jeg forventer av han, overgår han alle mine forventninger :)
Han gjør alt han kan mellom himmel og jord for at jeg og spira skal ha det godt <3
Tror det, at når en selv har følt på det å ikke ha noen far hele livet, så ønsker man å bli verdens beste pappa selv, og ikke gå glipp av ett eneste sekund av "graviditeten - og fødselens mirakler".
Føler meg veldig heldig som har en så fantastisk person som den kommende spiras pappa :D

Jeg heller "forventer" ikke så mye. Vet han vil være med på oul og fødsel - fordi han vil. Andre ting faller baturlug underveis, hvem som gjør hva. Det viktigste for meg er at vi som familue har det bra ♥ Om ting ikke er helt på stell en periode, så er det helt greit :-)

Vet egentlig ikke!
Han blir vel med på OuL og fødselen!
Vet ikke med på stort mer sist gang heller! Eller, han var med på alle ULene og de få gangene jeg var på sykehuset!
Formen min verre en sist men ikke ille så her gjør jeg alt!;)
(Jobber ikke)
Så da er det greit!:)

Forventer at han er med på ordinær ul, samt fødsel. At han roer litt ned på festlighetene (tidligere var vi ofte ute 1-2 helger pr mnd) , synes han kan dra ut hvis det er en spesiell anledning, men at vi ellers kan prøve å legge opp til felles aktiviteter som middager med venner osv i helgene slik at ikke jeg blir sittende hjemme hver helg og ruge alene når det er et felles prosjekt . Såpass synes jeg at jeg kan forvente. Så får vi se om han innfrir ;) kommer ikke til å pålegge , men jeg vet hvor grensen min går ;)

For meg er det en selvfølge at han deltar på første legetime, ul og fødsel. Han trenger ikke se på (han er ikke så høy i hatten rundt blod stakkar) men han må være i nærheten for meg og det ønsker han selv. Vi bor 3 timer unna nærmeste familie for både han og meg så vi trenger hverandre :) Ellers vil jeg kjøre alt likt så langt det går i hjemmet mens jeg går gravid, sånn har det alltid vært her.

Nei forventer og forventer..

Jeg forventer ikke at han kommer til å være med på ul, og det synes jeg er helt greit egentlig, tror faktisk jeg har lyst til å gå alene. Jeg forventer ikke at han er med på fødsel men det tror jeg at han vil. Om jeg vil det er en helt annen sak hehe. Men han får lov hvis han vil.

Jeg forventer at han hjelper til med husarbeid, middager og det jeg trenger hjelp til den første tiden før rutiner er på plass, og det vet jeg at han kommer til å gjøre. Men jeg forventer egentlig ikke så mye, tror heller vi kommer til å finne ut av det etterhvert, hva som passer oss best. Han er flink til å innstille seg etter ting :)

Ikkje at eg har nåke med da, men koffår vil du gå aleina på UL? E da nåke grunn til at han evt. Ikkje vil? Da må jo vera den kjekkaste kontrollen å vera med på å ha nåken å dela da med? :-) Men da e jo berre sån eh tenke:-)

Eg forvente at han tar i eit ekstra tak no når eg e dårlig, som eg gjer om han e sjuk. Men da gjer han gjerne:) Ellers veit eg han gleda seg til UL i veke 12 og den ordinære. Han va i ekstase når alt såg fint ut på UL I veke sju:) Fødsel va han med på første gang og vil ikkje gå glipp av da denne gangen heller. Å eg vil jo gjerne ha han der. :) God støtte!

Ikkje at eg har nåke med da, men koffår vil du gå aleina på UL? E da nåke grunn til at han evt. Ikkje vil? Da må jo vera den kjekkaste kontrollen å vera med på å ha nåken å dela da med? :) Men da e jo berre sån eh tenke:)

Nei det er nå rart med det, men jeg liker å gjøre slikt alene. Har litt angst for å gjøre ting med folk tilstedet, som er veldig privat.

[quode"Kakedeig, post: 16996515, member: 95816"]Nei det er nå rart med det, men jeg liker å gjøre slikt alene. Har litt angst for å gjøre ting med folk tilstedet, som er veldig privat.[/quote]
Ser den! :-) Folk er forskjellige:-) Min manm hadde følt seg snytt for ein viktig begivenhet om ikkje han fekk vera med:-)

Jeg forventer at han er med på UL og fødselen, og at han hjelper meg om det er noe jeg ikke klarer selv. Ellers håper jeg også at han er litt ekstra god mot meg, støtter meg om jeg har behov for det, gleder seg med meg, er interessert i barnet og generelt engasjerer seg i graviditeten. Til nå har han vært super, så jeg tviler ikke på at dette kommer til å gå fint :)

Back
Topp