Forventninger til fødsel

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Har ikke så mange denne gangen siden de to andre var så forskjellige. Tar det som det kommer

Forventninger? Hmm.. Jeg aner ikke hva jeg kommer til, men forventer kanskje å få god veiledning av jordmødrene, bli tatt godt vare på under hele prosessen på sykehuset, støtte fra mannen min og kanskje forventer å PRØVE å holde ut uten noe form for smertelindring (hvis alt går som normalt). :)

Forventer at det skal gjøre vondt og at jeg kommer til å bli verdens lykkeligste med verdens finste jentebaby (lillemann var jo verdens fineste guttebaby:P) som resultat :D

Forventninger? Hmm.. Jeg aner ikke hva jeg kommer til, men forventer kanskje å få god veiledning av jordmødrene, bli tatt godt vare på under hele prosessen på sykehuset, støtte fra mannen min og kanskje forventer å PRØVE å holde ut uten noe form for smertelindring (hvis alt går som normalt). :)
Tenker mye det samme som deg!

Tenker mye det samme som deg!

Ikke så mange forventninger, siden jeg ikke vet hva jeg går til!! Forventer å få informasjon rundt det som skjer og at vi blir tatt godt vare på! Både jeg, baby og samboer;)

Forventninger til meg selv har jeg kanskje :-D hehe... har en sånn greie at jeg utfordrer meg selv til tider, er det noe jeg ikke trur jeg kan gjøre eller noen ikke trur jeg kan gjøre, ja da skal jeg hvertfall gjøre det. Så får se om jeg holder til mine egene forventninger over meg selv. :-P syns det virker så spennende å tenke på den måten, istede for å tenke at det sikert blir vondt o.s.v. Jeg vet jo ikke hva jeg går til.

Jeg forventer å få den hjelpa jeg trenger på sykehuset og at mannen er ved min side. Ønsker ikke forventninger til meg selv, redd for å bli skuffa...

Back
Topp